Outblast 2.0

In mijn ogen een slap aftreksel van het product dat ik op de winkeliersdemo zag.
zo jammer.
Wanneer houden importeurs toch eens op met het kietelen van de samples voor hun demo's.
Ik zie het als de reinste bedrog.

Hm, hij is zeker beter dan de versie waarmee vuurwerkmania eerst op de proppen kwam, echter vind ik het geheel nog te rommelig. De versie van Hardix was een stuk strakker.

In mijn ogen een slap aftreksel van het product dat ik op de winkeliersdemo zag.
zo jammer.
Wanneer houden importeurs toch eens op met het kietelen van de samples voor hun demo's.

Hm, hij is zeker beter dan de versie waarmee vuurwerkmania eerst op de proppen kwam, echter vind ik het geheel nog te rommelig. De versie van Hardix was een stuk strakker.

De versie van de Dealer-avond was geen gekietelde versie maar puur de versie zoals deze hoort te zijn en in de Hardix-tijd ook was. Ik vond deze op onze demo slordig en onvoldoende getimed. Als elk salvo strak eruit komt is deze net zoals op de Dealer-avond en vroegah van Hardix. Ze kunnen nog ff drogen, misschien dat dat helpt?

zo jammer.

Ik ben het volledig met je eens!! Ik adviseer iedereen daarom ook om eerst winkeliersdemo,s te gaan bezoeken alvorens je tot bestellen overgaat. De Outblast op basis van de demo in Huissen lijkt in de verste verte niet op de krachtpatser van voorheen Hardix.

Bedankt voor het filmpje.
Bij het zien van dit filmpje weet ik zeker dat ik hem niet meer hoef.
In vergelijking met de vroegere versie is dit meer de outblast van 1 naar 0.:p
De dikke salvos maakte hem juist zo mooi.
Ik hoop dat vw mania volgend jaar wel met een waardige opvolger komt,dan komt die er zeker weten wel bij.

Laatst bewerkt:
Pfff dit is inderdaad een slap aftreksel van de rambak van vroegâh. Blij dat ik hem links heb laten liggen.

De versie van de Dealer-avond was geen gekietelde versie maar puur de versie zoals deze hoort te zijn en in de Hardix-tijd ook was. Ik vond deze op onze demo slordig en onvoldoende getimed. Als elk salvo strak eruit komt is deze net zoals op de Dealer-avond en vroegah van Hardix. Ze kunnen nog ff drogen, misschien dat dat helpt?

Uiteraard begrijp ik dat je je waar verdedigt, maar de versie die ik zag met de winkeliersdemo had naast een beter ritme ook vollere boeketten en een veel hardere burst. Dat is niet te wijten aan vocht of een maandagochtendproductie.
Kortom wat you see is not what you Ger en dus wordt je als consument niet goed voorgelicht om het mild uit te drukken.

Er zijn meerdere producten aan te wijzen bij deze importeur die wel heel vol, kleurrijk en met harde burst, op de winkeliersdemo, goed uit de verf kwamen. De vraag is of je hetzelfde krijgt wanneer je als consument productie koopt.

Overigens is het jammer genoeg nnog altijd niet de enige importeur die zich hier schuldig aan maakt.

Vonden hem ronduit slecht. We hadden al verwacht zoals op de demo's dat het tempo niet al te best zou zijn. Eerste salvo ging er moeizaam uit, toen een schot, even stil, twee schoten gevolgd door een stilte. Na eerst wat andere cakes afgestoken te hebben op zoek gegaan naar het reservelont van deze bak maar die was er niet. De andere 50 schoten zitten er nog in en daarmee erg teleurstellend.

IMG_9926.jpg

Vonden hem ronduit slecht. We hadden al verwacht zoals op de demo's dat het tempo niet al te best zou zijn. Eerste salvo ging er moeizaam uit, toen een schot, even stil, twee schoten gevolgd door een stilte. Na eerst wat andere cakes afgestoken te hebben op zoek gegaan naar het reservelont van deze bak maar die was er niet. De andere 50 schoten zitten er nog in en daarmee erg teleurstellend.

Bekijk bijlage 31790

ik zie dat jouwe een bruin papier heeft ?

Is die Elite outblast nog wel de moeite waard? Of is het een plopapparaat

Toen ik hem had was die super !! Heerlijke salvo cake en super burst en effecten met wen super tempo! De outblast van vuurwerk mania de 2.0 ken ik zelf niet geen idee hoe die presteerd..

Back
Bovenaan