Outblast 2.0

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 1678
Artikelnaam: Outblast 2.0
Bruto Gewicht: 3100 gram
Netto Kruitgewicht: 433 Gram
Aantal Schoten: 61 schoten
Effectomschrijving: De originele Outblast is terug! Zet je schrap voor deze gewilde salvo cake
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Afmetingen:
Kartoninhoud: 8/1
Richtprijs: volgt

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1678_geisha_outblast_cake_vuurwerkmania_copy.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
De outblast van Hardix is altijd al een topper geweest, deze lijkt ook een lekker tempo te hebben.

Ik ben zo blij dat deze in ere is hersteld!! Hierbij mijn filmpje gemaakt bij de Vuurwerkmania Winkeliersdemo:

Geweldig! :D
Eindelijk weer een 'oude' Hardix Outblast op de markt. Super dat die er weer is, was altijd een topper van een cake! Mooi dat die er weer in de oude kwaliteit is :)

Volgens mij klopt de omschrijving niet helemaal

Haha, die klopt inderdaad niet. Dat is de omschrijving van de Outblast die Vuurwerkmania vorig jaar in het assortiment had. Op de schietlijst staat als omschrijving:

"De originele Outblast is terug! Zet je schrap voor deze gewilde salvo cake."

@Mods: even aanpassen?

Het kaliber lijkt me onwaarschijnlijk met het aantal schoten binnen de 500 gram. Het is gemiddeld 7 gram per shot, daar mee zou je 20mm zeggen. Ook een redelijk grote uitwerking, dus hulde voor de makers van deze cake.

Het kaliber lijkt me onwaarschijnlijk met het aantal schoten binnen de 500 gram. Het is gemiddeld 7 gram per shot, daar mee zou je 20mm zeggen. Ook een redelijk grote uitwerking, dus hulde voor de makers van deze cake.

Dat doen die samplemakers toch altijd goed/ :p

Back
Bovenaan