Oudjaarsdag compilaties

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Lev- He
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

JulianNeef
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

LaurensDG
+ YouTube Video

Psnoob
+ YouTube Video

Pigi
+ YouTube Video

Contra6369
+ YouTube Video

Hollanderolees
+ YouTube Video

+ YouTube Video

Plaats ze zelf ook maar want het zijn er zoveel!
Wat zijn jouw favorieten?

De compilatie van B-demp:
+ YouTube Video

En natuurlijk men eigen filmpjes, waar ik dol enthousiast reageer, het soms uitschreeuw enzovoorts!

Hier 1 filmpjes, de rest staat ernaast, en de jaartallen trouwens ook :D

bij men eigen filmpjes krijg ik een goed gevoel, je weet nog hoe je 31 dec daar stond enzovoorts, dat bezorgt kippenvel!:D

Laatst bewerkt:
Het plaatsen van compilaties is natuurlijk toegestaan! Wat we hier niet willen zijn filmpjes waar in gesloopt word,zelfmaak of vuurwerk op een manier gebruikt word waar deze niet voor gemaakt is. :wink:

Zitten echt heerlijke tussen.

Vooral die van "Pyrocrew South" vind ik erg goed.
Heerlijke kwaliteit en fantastisch vuurwerk.

Back
Bovenaan