Oudjaar 2012-2013 bij Steef-Kaboom

Ik had in het begin van het jaar al eens wat videos gepost, maar vanwege de te lange intro alles offline gehaald, maar nu komt alles dan online! Het is nog gefilmd met mijn oude camera, de sony hdr cx115e. En af en toe is er wat regen op de lens te zien, maar desondanks leuke videos geworden. Hier de eerste om af te trappen!

_DSC9802.jpg

_DSC9821.jpg

_DSC9791.jpg

Laatst bewerkt:
Lekkere films steef! kom maar op met de rest :D
Ook dit jaar gaan er vele mooie films geschoten worden denk ik zo :P

Hey,

Wel jammer dat je ze offline hebt gehaald en ze nu weer onder de aandacht probeert te brengen. Werden ze echt zo slecht bekeken/beoordeeld dan?
Had niet zo moeite met je intro, gwn doorklikken...

Maar hoop niet dat je muziek vaker, als onder je cruise rockets project, door laat lopen, dat vind ik dan wel zonde:)

Hey,

Wel jammer dat je ze offline hebt gehaald en ze nu weer onder de aandacht probeert te brengen. Werden ze echt zo slecht bekeken/beoordeeld dan?
Had niet zo moeite met je intro, gwn doorklikken...

Maar hoop niet dat je muziek vaker, als onder je cruise rockets project, door laat lopen, dat vind ik dan wel zonde:)

Helaas wel ja.. Maar ik had er pas een stuk of 7 geupload. En ik heb er nog een aantal meer! Maar ik heb verder nergens muziek onder gezet, of toch 1 video. Dus wees niet bang :)

Update van vandaag! Weer een doorlontprojectje van 50x asian thunder en finaleshot! Plus nog 2 leuke fotos :)

Foto-7F88WLXP-D.jpg

Foto-3TKSDNNU-D.jpg

Hey nog bedankt voor die pm he :)

Ziet er goed uit.
Ik blijf hem in de gaten houden. Benieuwd na wat we nog meer te zien gaan krijgen haha

hey maat weer een leuke collectie films en foto's tnhx

een van de films hoorde ik me weer tof man was zeker een toffe sfeer bij je jammer dat ik niet kon blijven hoop dan ook weer zo dag over te doen

Back
Bovenaan