Oudejaarstrekking Staatsloterij.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat nooit ontbreekt op oudejaarsavond is de oudejaarsloterij. Miljoenen euro's verlaten de Nederlandse bank op weg naar miljoenen kanshebbers in heel Nederland.

Speel jij mee en zo ja, met hoeveel loten?

Ze zijn nu overal te verkrijgen, zijn er hier nog mensen die ze kopen ?

Heb vorige jaar een straat gedaan, niet wetende dat de oudejaarsloten duurder zijn tov de gewone loten.
Moest ff €300 aftikken :bonk:

Ieder jaar weer moeilijk: investeren in een staatslot of in meer vuurwerk? Met natuurlijk als risico dat je staatslot niks waard is, maar met de kans dat je het volgend jaar een eigen vuurwerkshow kan organiseren. Daarom toch de afgelopen jaren een staatslot aangeschaft, past heerlijk in de sfeer ook.

Hoort er echt bij..alleen is het staatslot 2x zo duur en de kleine prijsjes het zelfde als de normale trekking dus de kans van winnen is helaas veel kleiner. maar blijft hoop houden :).

mi 30miljoen winnen betekend de grootste vuurwerk winkel van midden nederland beginnen yep:D
voor de rest goed leven lije he:P

Doe standaard mee met een straat, iedere trekking. Dus ook deze trekking gaan we weer mee doen. Als ik win? Vuurwerk winkel!

Wat zou je doen als???? Misschien een leuk nieuw topic.? Ik heb vandaag weer een oudejaarslot aangeschaft. Doe ik al heel wat jaartjes. Nog nooit iets gewonnen, maar je weet maar nooit.
Afgelopen week wel met de maandelijkse trekking €100 gewonnen.
Drie maal raden waar dat aan op gaat.:D

Wat zou je doen als???? Misschien een leuk nieuw topic.? Ik heb er vandaag weer een oudejaarslot aangeschaft. Doe ik al heel wat jaartjes. Nog nooit iets gewonnen, maar je weet maar nooit.
Afgelopen week wel met de maandelijkse trekking 100 eurotjes gewonnen.:D

Nou, wat zou jij er mee doen? ;-)

Nou? Ik ben nogal een audiofiel, dus ten eerste zal ik een supergave audioset samenstellen en aan gaan schaffen.

Koop er meestal wel eentje. Meeste vrienden zijn ook altijd heel orgineel met kerst, dus kan zomaar zijn dat het er meer dan 1 wordt.:bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan