Oudejaarstrekking Staatsloterij

Ik heb vandaag 1 half lot gekocht. Vorig jaar kreeg ik zo'n lot met kerst (€5 gewonnen). Veel succes, iedereen! :D

Postcode loterij is echt ***. Snap niet waarom mensen hier aan meespelen. Dikke oplichters en ontzettend weinig win kans. 1 keer in de 5 jaar mag je een bakje ijs ophalen uit de supermarkt..

Tsja, als men mij de mogelijkheid geeft elke maand opnieuw gratis mee te spelen en daarbij ook nog eens allerlei cadeaukaarten te ontvangen zeg ik geen nee.

Heb ook n lot gekocjt wat ik anders nooooit doe maar n klant en ik bleven fantaseren dus nss ist een omen? :D Normaal is de kans op jackpot al 0.00032% en nu nóg kleiner...maar hij valt en als je nie meedoet maak je ook geen kans hè

Ik vind het naast het vuurwerk toch ook wel weer een soort van traditie om elk jaar een oudejaarslot in huis te halen. Wij halen er maar 1, natuurlijk wel een heel lot.

1 half lotje... kans is zoooo ontzettend klein en in verhouding best wel duur. Eindcijfer 0, dus als ik volgend jaar een groot lijstje laat zien hier dan weten jullie genoeg ;)

Ik heb ook weer twee halve loten in huis.. doe eigenlijk nooit mee.. maar een keer de vuurwerkinvestering terugverdienen zou echt niet erg zijn :)

Ach de loterij is natuurlijk geen gegarandeerde vaste maand inkomen(zou ik wel willen elke maand 10 ruggen zolang ik leef) maar het blijft een kans.en wat betreft de misleiding zaak is er al wel een uitspraak gedaan.

Zelf 4 halve loten gekocht.
En samen met het keukenteam hebben we een straatje.
Zou leuk zijn om met zn allen de baas te vertellen dat we allemaal met pensioen gaan.:p
Heb nog nooit een geldprijs gewonnen met de staatsloterij maar hoort er voor het oud en nieuw gevoel toch bij.

IK heb 3 loten, zal wel weer weggegooid geld zijn de voorpret van de gedachte dat ik op 4 januari mijn werkgever zou kunnen bellen omdat ik vandaag niet kom om wat geldzaakjes te regelen

Back
Bovenaan