Oudejaarstrekking Staatsloterij.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat nooit ontbreekt op oudejaarsavond is de oudejaarsloterij. Miljoenen euro's verlaten de Nederlandse bank op weg naar miljoenen kanshebbers in heel Nederland.

Speel jij mee en zo ja, met hoeveel loten?

Ondanks ik weet dat ik mijn geld nagenoeg weg gooi haal ik toch structureel een straatje voor de laatste trekking van het jaar.

Nee, al jarenlang los gelaten, de enige winnaar is de bv nl en die geven bar weinig terug de laatste tich jaren aan het Nederlandse volk dus nee man ,en geld maakt niet gelukkig hé 😉 (ja het is wel lekker)😇

Door t jaar heen halen we toch regelmatig een lotje
Je zal toch maar 30 jaar zoveel per maand krijgen... pensioen.
Het denken over wat als....
Dus ook met oudjaar is er zeker 1 lot aanwezig.
Als je niet meespeelt win je zeker niet

Ik ben geen lotgenoot meer. Eigenlijk altijd mee gespeeld met een straatje en altijd zon 25% terug gekregen van wat het koste. Afgelopen jaar voor het eerst niet meer mee gedaan en dat zal zo blijven. Dan liever lontgenoten.

• Like
Waarderingen: GMP
Speel automatisch mee dus ja ook met oudejaarstrekking. Vaak komen er nog wel 2 of 3 ouderwets op papier bij, maar winnen dat doen we alleen nooit. Agg ja hoort er een beetje bij hea🤷

Eerst even kijken hoe m'n geluk er voor staat middels de prijsvragen hier. Als dat al niks wordt koop ik liever nog wat vuurwerk dan loten.

Ik heb een keer in januari over nagedacht en ik kwam tot de conclusie dat ik dat geld beter op mijn spaarrekening kan zetten of dat ik er bitcoin voor koop.
Breng meer op.

Speel elke maand automatisch mee, dus ook de oudejaarstrekking.

We doen wel elk jaar begin december een decemberkalender braaf vakje voor vakje open krassen en dan op de 31e inleveren en daar kopen we dan meestal nog wat extra staatsloten van.

Zelf koop ik alleen met de oudjaarstrekking 2 loten, meestal het laatste getal van het oude & nieuwe jaar. (Dit jaar dus een 5 & 6)
Winst? Bij lange na niet, 1x 100 euro, verder altijd niks of een 10'tje.

Ik heb een soort bijgeloof: koop je een lot uit egoïstische motiveringen, of vraag je bijvoorbeeld aan iemand om een lot te kopen voor je, dan win je nooit.
Zelfs de kleinste hint in de zin van: ik zou wel een winnend lot willen, maakt dat je niks wint.

Echter, koopt iemand een lot voor je zonder bij bedoelingen, al is het maar een kraslot, heb je bijna altijd prijs is mijn ervaring.

Toen ik dit voor me hield kreeg ik wel eens een (kras)lot, en had dan bijna altijd prijs. (max 100 euro hoor)
In de omgeving is ook iemand die een lot kreeg en € 100.000 pakte erop.

Nadat ik dit dus vertelde aan de persoon(en) wie wel is een lot aan me gaven voor bijvoorbeeld kerst win ik niks meer haha.

Misschien toeval, maar dat is mijn ervaring en toch koop ik elk jaar weer twee loten want 'je weet maar nooit'
Ik zie het maar als een onderdeel van de traditie.

Back
Bovenaan