,,Oude'' Pro Line (GBV) folders

the cigarman

VWC lid
Toen rond 2000 de eerste Pro-Line folder uitkwam, heb ik deze op school kunnen inkijken van een klasgenoot.
Me eerste Pro Line folder stamt uit 2001.

Aangezien ik sinds kort een 4 in 1 printer heb kan ik ook scannen.
Ik heb deze folder ingescant en upgeload.

Uploaden als pdf file, lukt helaas niet.
Omdat de file 28 mb is, ik kan max 3 mb uploaden.

Veel kijk plezier.
Ik moet zeggen, dat ik wel sentiment heb met deze folder.
De orginel Magnolia, staat er nog in.
En wie herinnert de Westeren style collctie nog van GBV?
En de Magic botle en de titanic boom.

(Let a.u.b. niet al te veel op misschien 2002 en 2001 dingen, die ik er bij geschreven heb.)
(Met wel toegeven, dat die cakes in 2002 op 1 na niet gekocht/besteld heb.)

IMG_0001.jpg

IMG_0002.jpg

IMG_0003.jpg

IMG_0004.jpg

IMG_0005.jpg

IMG_0006.jpg

IMG_0007.jpg

IMG_0008.jpg

IMG_0009.jpg

IMG_0011.jpg

IMG_0012.jpg

IMG_0013.jpg

Edit 14-8-2010.
Oude scans verwijderd, nieuwe betere scans geplaatst!!!

Laatst bewerkt:
Kickuh actie van je, ik zie die sporttas en die cakes heb ik ook ooit een keer gekocht en ze waren behoorlijk goed, helaas waren ze het jaar erop niet meer te koop.

Man, ik weet het allemaal nog ,die sierpakketten!
Ben nu 15, en ongeveer 6-8 jaar terug zag ik in mijn folder al die mooie sierpakketten staan, ik zie het nog voor me hoe ik zat te kijken in mijn folders!

Bedankt voor de foto's man!

Happy World,Sphere,New Century,Giga Fire Dive,Golden Doom,Hot Crashes,Four In One,Grazy Flower. Gerco natuurlijk kennen we de producten nog! Was eind jaren negentig zeer onder de indruk van de mooie gele potjes. Western collection ooit een keer op een demo gezien,zaten leuke cakes tussen.

ps

Las even over de tekst heen,en zag niet dat de folder uit 2001 kwam. Maarja kan gebeuren. En de orginele Lily Magnolia van Flower Basket,Of was het Red Latern? Heriner me silveren coconuts en multicolor boeketten.

Laatst bewerkt:
Gaaf om te zien, Gerco! Ik vind het erg leuk om van deze importeur eindelijk eens wat oudere folders terug te zien. Ik spaar al folders van 1998, maar Pro-Line folders heb ik pas vanaf 2005 ofzo. Daarvoor ontving ik nooit folders van GBV (kleiner folder verspreidingsgebied). Ik was dus al lange tijd benieuwd hoe de producten van tien jaar terug eruit zagen. Die vraag is nu beantwoord!
Mocht je toevallig nog een folder dubbel hebben van voor 2005, dan houd ik me aanbevolen :wink:

Gigarman heb jij toevallig de dummy van Tropical Paradise? Meen me iets te herineren,iets met gouden en witte palm bladeren? Kan ook een andere cake zijn,maar dit kwam naar boven.

artikel 1595, de blauwe single shots!! Die waren beter als de asian thunder!! Nog altijd jammer dat ze al snel niet meer verkocht werden!!

Leuk die folder, thnx voor de moeite!

Groet Dim

Ik kom nu tot de ontdekking dat het eigenlijk wel foeilelijke folders zijn voor het jaartal. De folders van andere importeurs waren in 2001 al véél beter in opmaak/lay out. GBV heeft nooit uitgeblonken in het uiterlijk van het vuurwerk/folders, maar dit is eigenlijk wel een dieptepunt; als je mij zou vertellen dat de folder uit 1990 stamt, zou ik het ook geloven :p

Oke de volgende Pro Line (GBV) folder.
Die van 2002/2003.

De mooie mines single shot, die helaas na 1 jaar alweer uit de collectie waren.
De Lili magnolia, heeft een Pro Line label gekregen.

IMG_0001.jpg

IMG_0002.jpg

IMG_0003.jpg

IMG_0004.jpg

IMG_0005.jpg

IMG_0006.jpg

IMG_0007.jpg

IMG_0008.jpg

IMG_0009.jpg

IMG_0010.jpg

IMG_0011.jpg

IMG_0012.jpg

Edit Edit 14-08-2010.
Nieuwe scans gemaakt.

Laatst bewerkt:
Je kan het pdf'je ook extern uploaden, dan kunnen mensen hem downloaden via een linkje. Maar dit werkt natuurlijk ook!

artikel 1595, de blauwe single shots!! Die waren beter als de asian thunder!! Nog altijd jammer dat ze al snel niet meer verkocht werden!!

Leuk die folder, thnx voor de moeite!

Groet Dim

Die verkocht lesli toch ook? alleen daar heette ze dacht toen hot shots. kan dat kloppen?

Erg mooi om de folders te zien brengt weer een bak herinering naar boven, heerlijk :D

Proline bestond toch al vóór 2000? Ik kan mij nog herinneren dat ik in groep acht zat van de basisschool en een kalsgenoot een vuurwerkfolder bij zich had met proline producten. Cakes met bruin kaft papier voorzien met een gele stikker met zwart geblokte randen.

Back
Bovenaan