Oude dingen verzamelen

Voor de verzamelaars, ik heb nog wat spulletjes over die ik wil ruilen (van alles wat). Bij interesse even een Persoonlijk Bericht.

Kwam tijdens het opruimen deze bestellijst tegen uit 1995.
Uit het illegale circuit welliswaar,maar toch wel mooi om de prijzen van toen te zien :p

Prijzen zijn in Guldens natuurlijk ;)

Bekijk bijlage 28226

Ff oud topic kicken, maar heb hetzelfde lijste hier liggrn, maar die happy 1000 is echt nostalgie voor mij! Zo gaaf! Die zouden ze nu toch met gemak weer in ere kunnen herstellen!

Ff oud topic kicken, maar heb hetzelfde lijste hier liggrn, maar die happy 1000 is echt nostalgie voor mij! Zo gaaf! Die zouden ze nu toch met gemak weer in ere kunnen herstellen!

Hierbij nog een paar oude circuit lijsten..:) Staan maffe dingen bij als je je goed leest..
IMG_0038.jpgIMG_0039.jpgIMG_0040.jpgIMG_0041.jpgIMG_0042.jpg

21jx2yh.jpg

mvhw83.jpg

mlnw8z.jpg

Jo ajaxciedjuhh; folder heb ik nog wel liggen, mail even naar [email protected].
Deze folders heeft het museum toen via-via op de kop getikt, hele stapels hadden we ervan. Als ik me het goed herinner is Francois bij Bex geweest om old-school spul te zoeken, de zaak was toen al gesloten. Weinig gevonden alleen deze stapel folders. Op de museumdag in 2009 hebben we ze nog uitgedeeld als geschenkje.

P5100001.jpg

(Om misverstanden te voorkomen; de stapel was in 2009, op een paar na zijn ze nu op).

Laatst bewerkt:
IMG_4782.jpg

450 krat van FFF (oude Wolff) voor op de stapel. :)

(Ik had al een krat van Smallenbroek en Beko)

Back
Bovenaan