Oude dingen verzamelen

goedendag mannen..

miscchien is dit het verkeerde topic , ik weet niet zeker .

zijn er nog verzamelaars aanwezig die romeinse kaarsen of andere sieritems dubbel hebben en eventueel willen ruilen , ik heb genoeg ruimateriaal in aanbod . foto,s post ik bij intresse . groeten johan

Kwam tijdens het opruimen deze bestellijst tegen uit 1995.
Uit het illegale circuit welliswaar,maar toch wel mooi om de prijzen van toen te zien :p

Prijzen zijn in Guldens natuurlijk ;)

Prijslijst 1995.jpg

Prachtig! Gaaf om te zien! Wel duur toen joh! Moog pijlen heb ik ook nog gehad :)

Vind de prijzen op zich wel mee vallen...bijvoorbeeld een 100.000 voor 150 gulden is omgerekend zo'n 72 euro.
En vergeet niet dat dit echt super rollen waren toendertijd.

Blitzknal 10 stuks voor 165 gulden.
Dit waren toen nog de Weco blitzknal raketes...omgerekend zo'n 80 euro per 10 stuks.
Vind ik op zich wel nette prijzen hoor.

Nette prijzen voor nu idd... maar je geld was destijds een stuk meer waard, vergeet dat niet! Blitzknall hadden wij destijds voor 100 of 125 gulden volgens mij en 100k ook voor die prijs

Hierbij een paar mooie oudere labels uit denk ik Amerika. Geen idee hoe oud ze zijn maar mooi ontwerp.
1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg9.jpg10.jpg

Leuk om al oude jaren 80 / 90 spulletjes te zien. jeugdsentiment, vanaf december iedere dag de brievenbus in de gaten houden of er weer een vuurwerk krantjes is binnengekomen, 100 verschillende verlanglijstjes maken. De toppers waren de zwermpotten: green bamboo, Big Snow, Cloud dragon etc. Nu stelt het geen reet meer voor vergeleken bij een Immortal Gold. Mooie tijden!

Wat een mooie site zeg, had hem nog nooit gezien, maar dat ga ik vanaf nu zeker doen. Wat een sfeer.

95 ja nu mag het wel kocht ik de rollen bij een forumlid koste mij 75 piek de goede 100 duizend rol prijzen erg hoog of ik had het erg goedkoop. wie weet reageert hij er hier wel op gaaf hoor oude lijsten erg mooi
Kwam tijdens het opruimen deze bestellijst tegen uit 1995.
Uit het illegale circuit welliswaar,maar toch wel mooi om de prijzen van toen te zien :p

Prijzen zijn in Guldens natuurlijk ;)

Bekijk bijlage 28226

Dat mag hoor, dat ben ik. het klopt dat de prijzen anders waren nu toch allang verjaard maar ben een grote handelaar geweest.je bent een zeer contente klant geweest, waarvoor dank nog
95 ja nu mag het wel kocht ik de rollen bij een forumlid koste mij 75 piek de goede 100 duizend rol prijzen erg hoog of ik had het erg goedkoop. wie weet reageert hij er hier wel op gaaf hoor oude lijsten erg mooi

een foto van oude items ,

colourful birds jaren 70
horsebrand superiour mandarins 20 shots jaren 80
horsebrand ladycrackers 400 shots jaren 80

binnenkort zal ik meer foto,s posten :)14907850_899033750232730_663809653_o.jpg

Mooi David, die oude labels uit USA. Ze hadden in de jaren 50 en 60 in de USA al rijk geillustreerde catalogi. Hoe gaaf is dat!
DSC09295 (Medium).jpgDSC09296 (Medium).jpgDSC09297 (Medium).jpgDSC09300 (Medium).jpgDSC09301 (Medium).jpg

Back
Bovenaan