Oud & Nieuw PYROMANIAC 1975

Geweldige filmpjes, grote hoeveel heden tegelijk.
Ben het wel met Mike eens, mischien een idee voor dit jaar?
Maar echt netjes gedaan hoor,complimenten.

Ik heb voor dit jaar een heel leuk project in de planning staan.
Aangezien dit echt mega is moet ik kijken of er eventueel gesponsort kan worden. Het project heb ik FIREWALL gedoopt:p maar de naam moet men niet letterlijk nemen

heerljke filmpjes hoor :D eindelijk de lang verwachte projecten mogen aanschouwen, wehehe :p
maar firewall? : 10 fire flowers op een rij?

Verder ben ik het wel soms eens om de projecten niet te clusteren...als je die fire emblems bijvoorbeeld op een rij had gezet had een nog dikker effect gehad denk ik, maar goed...dat is alleen maar als :wink: nu ziet het ook erg mooi uit hoor :D
thanx for sharing!

Heerlijke projecten man...waar haal je het geduld om dat allemaal zo door te lonten? :p
Elk jaar groter en heftiger?:wink:

Ik ga kijken of ik dit jaar de boel met verschillende posten kan schieten.

Zo zie je maar,Ook met consumenten vuurwerk kun je iets indrukwekkends neerzetten

Laatst bewerkt:
in het eerste filmpje heb je een grote waaier gemaakt, is dat de power tube? En de Golden tail van wie komt die?
Zijn erg leuke artikelen vind ik

toch jammer, dat het niet krijgen is, en niet legaal ;) want zijn er leuke artikelen vind ik. Er zijn te weinig tail effecten in NL consumentenvuurwerk. ERn dan bedoel ik wel vergelijkbaar met dit

Klopt helemaal.

Ik vind dat de nederlandse importeurs wel wat mooie goede betaalbare candles mogen aanschaffen.
Helaas zal dat wel niet gebeuren vanwege de CE en Familie kosten.
Heb zelf namelijk heel wat mooie ideeen voor candles,Maar je moet er dan ook liefhebber van zijn,En als importeur zijnde wil je er natuurlijk wel wat op verdienen.
Wie weet krijg ik Royal nog zover om er in de collectie op te nemen,Maar dan moet er wel vraag naar zijn.
Is meer een ding voor de freaks om er fan's van te maken.

Laatst bewerkt:
Je weet dat je in een Nederlandse kaars hooguit maar 2 gram flash mag stoppen? En ook de totale kruitinhoud mag maximaal 50 gram zijn (zeg ik toch goed uit mijn hoofd?). Dus als je dikke tails wilt schieten, kun je eigelijk maar drie tails uit één kaars laten komen, want dan zit je al op 50 gram (3x15 plus wat liftcharge). En kaarsen met boeketten...tsja, met 2 gram flash totaal kan je weinig. Ofwel softe knallen, ofwel kleine boeketten, ofwel weinig schots per kaars.

Conclusie: wetgeving laat geen fatsoenlijke kaarsen toe in ons land.

6 x de Panter is een genot om naar te kijken en is zeer zeker mijn favoriete filmpje van allemaal.
Thnx voor het delen :thumbup:

6 x de Panter is een genot om naar te kijken en is zeer zeker mijn favoriete filmpje van allemaal.
Thnx voor het delen :thumbup:

Er zijn best wel brute candles op de markt, zo had ik dit jaar de Olympic Dragon van de Kruiterij, 5 schots. Moet zeggen dat het behoorlijke candles waren !

Back
Bovenaan