Oud & Nieuw PYROMANIAC 1975

pyromaniac

VWC lid
Hier oud & nieuw films van Marchel / PYROMANIAC 1975:

2x event cake nr.5; 56x power tube; 69x thunder flower; 21x thundersky; 11x golden tail

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

2x Fire Flower

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

4x Barcelona

+ YouTube Video

4x Beautiful Leaves

+ YouTube Video

4x Las Vegas

+ YouTube Video

4x Temple of Stone

+ YouTube Video

5x Sniper

+ YouTube Video

6x Panter

+ YouTube Video

11x 1,5" No Name + 11x 1,2" No Name Candles

+ YouTube Video

16x Fire Emblem + 8x Silver Salute

+ YouTube Video

24x Concerto Rosso

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
er komt nog:

5x sniper, 6x panter, 11x 1,5" no name + 11x 1,2" no name candle, 16x fire emblem + 8x silver salute & 24x concerto rosso

worden nog geupload nu :)

Leuk verjaardagscado van/voor Marchel.
En goed gefilmd ook.
Van Marchel weten we ondertussen dat hij het liefst projecten schiet met grote hoeveelheden cake,s.
Dat laat hij op deze film dan ook zien.
Slecht voor de portemonnee, maar voor ons freaks is dit kicken,genieten
Michael en Marchel: bedankt.!!!

Alle projecten van Marchel staan nu online.

mijn favorieten absoluut de 24x concerto rosso & 16x fire emblem met 8x silver salute!

Van welke cake zijn die mooie tails op het eerste filmpje rond 2:38? Ik neem aan van de golden tail, maar van welk merk is die?

Wat een geweld haha, super!:D
Bedankt voor het delen, eindelijk zien we de beelden bij de genoemde projecten. :p

Ontzettend veel tegelijk, persoonlijk vind ik het soms wel wat zonde van het geld, want alles staat als cluster bij elkaar. Met zoveel producten tegelijk kan je veel beter breed werken, dan heb je een hele muur en komen de effecten nog wat meer tot hun recht. :wink:

mooie filmpjes man
24x concerto rosso is wel egt een lekker project :D
lekker om te zien zo op de zondagmorgen

ja hoor wat eeen filmpjes zeg hier heb ik op gewacht!
nou supper erg bedankt marchel!
dit is genieten!

Dit zijn nou eens projecten man! Gewoon puur genieten:D
Bedankt voor de films mannen, het was het wachten waard!

Back
Bovenaan