Oud & Nieuw 2015/2016 OUDEJAARS & STRAATSFEER films!

Vuurwerkgeluiden rond 23:00 gefilmd vanaf het balkon! Ik zou me geen oudejaarsavond zonder al deze geluiden kunnen voorstellen!

Dit topic inspireerde mij om als voorpret mijn eigen losse beelden van afgelopen O&N achter elkaar te zetten. Uit de losse hand, dus beetje bewogen beeld. Voor mij heerlijk om terug te kijken.. hopelijk kunnen meer mensen hier van genieten! Video van net na 12e, voordat ik zelf los ging :D

Iemand die de box op 4:38 herkent toevallig?

Dit topic inspireerde mij om als voorpret mijn eigen losse beelden van afgelopen O&N achter elkaar te zetten. Uit de losse hand, dus beetje bewogen beeld. Voor mij heerlijk om terug te kijken.. hopelijk kunnen meer mensen hier van genieten! Video van net na 12e, voordat ik zelf los ging :D

Mooie film TryMike! Heerlijk om die opbouw van het afsteken van vuurwerk te zien zo in de eerste minuten na twaalven! Ik heb wel een aantal mooie cakes en boxen gezien in het filmpje!

Iemand die de box op 4:38 herkent toevallig?

Ik gok op de Italy Fanstyle van Katan.

Altijd prachtig om te zien hoe de lucht verlicht wordt door parachutepijlen! Is het legaal om Wessex parachute pijlen te hebben of moet je daarvoor een vergunning hebben? Ze hebben als vissersplaats iig genoeg van deze dingen op voorraad!

Voor zo ver ik weet is het niet verboden ze in bezit te hebben, maar gebruiken buiten een noodsituatie is wel verboden.
Deze dingen zorgen nogal voor brandgevaar in woonwijken...

Hallo allemaal! Iedereen de beste wensen nog!

Afgelopen oud & nieuw weer stevig gefilmd op straat! Ik heb een stuk of 25 filmpjes gemaakt van oudejaars avond en de sfeer op straat met heel veel vuurwerk wat afgestoken wordt in de wijk! Ik zal weer een mooie compilatie maken van al deze filmpjes, zodat iedereen weer kan genieten van de sfeer! Zal ergens dit jaar gepost worden!

STAY TUNED FOR MORE HAPPINESS!

Back
Bovenaan