Oud & Nieuw 2014 / 2015 van Pyro Space

Vandaag 3 lekkere salutewaaiers achter elkaar!

• Crack v5 (Katan)
• Secret Wave (Rubro)
• Titanium Thunder (Evolution)

Vandaag weer een lekker groot project van 6 cakes en 3 mines.

• 3x Alcatraz (Wolff)
• 3x Hurricane (Wolff)
• 3x Mine Golden Wave King Crackling (Cafferata)

En we gaan nog even door met projecten strooien :kerst:
Vandaag 3x Cruelty (Wolff) en 3x Lightcore (VuurwerkMania) in w-shape!

Vandaag het finaleproject waarmee we om middernacht het nieuwe jaar hadden ingeluid.
Het begon met de 120 meter lange traca B509 Mascleta van Zena Vuurwerk.
Erg lekkere vlindermat met goed tempo!

Aansluitend volgde 2 waaierassortimenten van Katan: de Spain Fanstyle en Malta Fanstyle.
Zelf was ik erg onder de indruk van de mooie en gevarieerde effecten hiervan.
Beide assortimenten waren samen goed voor 8x 30 shots. Totaal 240 shots.

Enjoy!

Top filmpje! Mooi hoe de mat aansluit op de fans. Wel weer jammer dat er veel rijen tegelijk gingen, daar issie eigenlijk te mooi en te duur voor haha. Bedankt!

Top filmpje! Mooi hoe de mat aansluit op de fans. Wel weer jammer dat er veel rijen tegelijk gingen, daar issie eigenlijk te mooi en te duur voor haha. Bedankt!

Erg jammer inderdaad! Had alles met extra veel zorg doorgelont en afgetaped om vonkoverslag te verkomen. En dan zul je nét zien dat juist dit finaleproject het weer laat afweten, haha. Maar ontevreden was ik zeker niet. Het zijn prachtige spektakelboxen en heb er ontzettend van genoten!

Hierbij nog de Day After foto's van het afgestoken vuurwerk:

2hzsi8z.png

nno5s1.png

2aengk2.png

2lj7495.png

wrjqsx.png

nxq6pe.png

eulb7r.png

6r68a9.jpg

wh0azd.png

103g6t2.png

Hierbij wil ik iedereen bedanken voor het bekijken van de filmpjes en de leuke reacties.
Helaas was dit mijn laatste countdown topic op VWC omdat ik volgend jaar andere prioriteiten heb.
Iedereen veel plezier met vuurwerk afhalen en een prachtig Oud & Nieuw toegewenst!

Wat jammer dat jullie stoppen.Kijk altijd met veel plezier naar de filmpjes.Bedankt voor het delen al die jaren en misschien tot gauw.

Back
Bovenaan