Toch heb ik wel een vraagje aan je. Het valt mij op dat je intro mooi is, maar het geluid van dat nummer hard binnenkomt. Is het mogelijk de muziek iets minder hard te krijgen in de opening?
Ja hoor. Je geluid wat zachter zetten.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toch heb ik wel een vraagje aan je. Het valt mij op dat je intro mooi is, maar het geluid van dat nummer hard binnenkomt. Is het mogelijk de muziek iets minder hard te krijgen in de opening?
Heb het ook vergeleken met een portie andere intro's. Wat ik opmaak is geen verschil in hardheid, maar in "volheid". Het geluid van sommige intro's is mono, de andere stereo en die van mij is in 5.1 dolby digital surround gemasterd, waardoor het geluid een "vol" en "ruimtelijk" karakter krijgt. Wellicht dat dit het verschil verklaart.
De alles in 1x leegschieters Vast Fortune (Royal Fireworks) komen vandaag voorbij.
Blauwe mine naar brocade, 8 shots in 1 keer weg. Een compilatie van 4 stuks:
![]()
Bekijk in HD
Met Cinema 4D en After Effects.Met welk programma heb je de intro eigenlijk gemaakt?
Gewoon de Stereo VideoMic van RØDETjemig wat een geluid joh! Wat voor mic gebruik je als ik vragen mag?![]()