Oud&Nieuw 2008 (Show + produkt filmpjes)

Wederom bedankt, elders heb ik ook al een topic van je gezien met deze films, maar ze blijven prachtig! :D

Wat is jouw mening over de Triple Heart, de Hindoe 100k en de 300k? En als je de 200k had, graag je mening. :)

:bye:

Triple hearts was zoals elke ander chinese rol. Normale tempo en knallen, maar de 3 eindbommen waren ondanks hun kleine formaat toch best aardig en het gaf zeker een leuk effect, 3keer een 'finale'.

Hindoe 100k was ik aardig verbaasd over. Goede knallen, goed tempo, was immers dubbel gelaagd en dan die eindbom, die was echt meesterlijk. Tot nu toe toch de beste eindbom die ik heb mogen ervaren.

300k was ook zoals elk ander chinese rol. Normale tempo en knallen, maar duurde wel lekker lang. Het bijzondere aan een 300k is dat het een 300k is. De eindbom was ook groot maar kon toch niet tippen aan die van de hindoe 100k.

De 200k heb ik niet afgestoken. Ik was uiteindelijk zo oververzadigd dat het 'bijzondere' gevoel weg was bij het afsteken van mijn vuurwerk en dan laat ik het dure spul liever binnen liggen en bewaar ik het voor het jaar daarop.

Triple hearts was zoals elke ander chinese rol. Normale tempo en knallen, maar de 3 eindbommen waren ondanks hun kleine formaat toch best aardig en het gaf zeker een leuk effect, 3keer een 'finale'.

Hindoe 100k was ik aardig verbaasd over. Goede knallen, goed tempo, was immers dubbel gelaagd en dan die eindbom, die was echt meesterlijk. Tot nu toe toch de beste eindbom die ik heb mogen ervaren.

300k was ook zoals elk ander chinese rol. Normale tempo en knallen, maar duurde wel lekker lang. Het bijzondere aan een 300k is dat het een 300k is. De eindbom was ook groot maar kon toch niet tippen aan die van de hindoe 100k.

De 200k heb ik niet afgestoken. Ik was uiteindelijk zo oververzadigd dat het 'bijzondere' gevoel weg was bij het afsteken van mijn vuurwerk en dan laat ik het dure spul liever binnen liggen en bewaar ik het voor het jaar daarop.

Bedankt voor je reactie, laat mij ook zien dat de ervaring toch anders is als die van mij.

Ik vond de Triple Heart prima, normaal tempo, goed geweld en inderdaad, de 3 eindbommen deden het uitstekend en maakten het leuk af, toch weer eens wat anders. :wink: Toch is de Triple Heart van vroeger met de eindbommen tussendoor, dat heeft wel mijn voorkeur, maarja, zo waren ze nou eenmaal niet.

De Hindoe 100k vond ik niet bijzonder, het tempo was goed constant, het geweld was ook prima, maar de eindbom vond ik er niet duidelijk uitspringen vergeleken met een 100k, jammerlijk, ik verwachtte een enorme eindbom gezien het formaat.

De 200k was bij mij zoals jij het bij de 300k omschrijft, normaal zoals een 100k, maar gewoon lekker lang.

Bij mij was (wederom) de 300k een hoogtepunt, ongelooflijk snel, ontzettend hard geweld en de eindbom maakte hem mooi af. De 300k duurde bij mij 1:08 ongeveer, dat zegt al genoeg lijkt me. :rolleyes: Onwijs snel, mooiste chinese rol die ik ooit heb gezien! :D

:bye:

Ik moet er wel nog bij vermelden dat de rollen bij mij 3 of 4 maanden ervoor vochtschade hadden opgelopen. Al was daar uiteindelijk niet veel van te merken gelukkig.

Ik ben wel verbaasd om te horen dat jou ervaring met de eindbom van de hindoe 100k minder was. Bij mij maakte het mijn verwachtingen meer dan waard. Maar goed, elk stuk vuurwerk is anders.

Bedankt voor de mooie filmpjes die je tot nu toe hebt geplaatst.
Ik wacht met smart op de filmpjes die nog komen!

Je hebt trouwens ook een mooie collectie, lekkere varriatie tussen knal en sier.

Back
Bovenaan