Oud en nieuw show 2019-2020

jeffo

VWC lid
Ik zat vandaag te struinen door mijn filmpjes en kwam een filmpje tegen van een maatje van mij die onze show had gefilmd van 2019-2020.

Ieder jaar schieten ik en een ander forum lid een show met oud en nieuw.
Compleet geprogrammeerd en elektrisch ontstoken.
Deze show was de beste die wij tot nu toe hadden neergezet, alles liep perfect op elkaar over en ging zoals het moest gaan.

Voor jullie beeld, wij schieten van 3 locaties, die een goede 10/15 meter uit elkaar liggen, de filmer staat er denk zo een meter of 100 vanaf.

In deze show hebben wij O.A. Funke, Evolution, St8tement, Argento, Pangu, Lesli en VWT, verwerkt.
showtje duurt een goede 14 minuten, is niet op de beste manier gefilmd maar staat er toch redelijk oke op.

We zijn niet zo veel meer van het filmen maar gewoon lekker genieten !

Ik zou zeggen kijk en geniet van het mooiste showtje wat wij tot nu toe hebben neergezet.

Ongekend! Wat zit deze show strak in elkaar. Het is goed te zien dat jullie veel tijd gestoken hebben in de voorbereiding. Mooie producten, strakke volgorde duidelijke hoofdstukken. De opening is echt héél gaaf en het stuk met de fluit cakes kan mij ook erg bekoren. Ook het stuk met de red ghosts effecten heel vet gedaan.

Mooie show met mooie producten. Heb je toevallig ook een schielijkst. Het gaat mij dan vooral om de laatst cake die werd geschoten

Wauw, wauw, wauw:shocked: Prachtig! Ik ben ook wel benieuwd of er een schietlijst is, want man wat een goeie producten zitten hier tussen zeg!

Schitterende show met fantastische producten.

Wat een budget moet hierin zitten, zeg.

Schiet lijst zou inderdaad fijn zijn. Herken een hoop, maar niet alles.

Screenshot 2021-02-22 at 10.42.41.png

Hierbij de schietlijst zoals hij geprogrammeerd was.
Aantallen staan er niet bij, maar de finale was OA. 6 karton white red rebel van VWT.

Daarvoor was de Blue Blood van Funke, en man wat een cake was dat!
Je ziet bijna overal wanneer Funke de lucht in gaat hoe geniaal mooi de kwaliteit van ze is.

En bedankt voor de mooie reacties!

Back
Bovenaan