roelwijngaarden VWC lid 30 jan 2010 #41 Geweldig, Fred! Ik was toen vier maanden oud.. Vroegâh vuurwerkjes uit m'n geboorte jaar, het moet niet gekker worden! THX!
Geweldig, Fred! Ik was toen vier maanden oud.. Vroegâh vuurwerkjes uit m'n geboorte jaar, het moet niet gekker worden! THX!
M moontan VWC lid 31 jan 2010 #42 Ook in de Fabeltjeskrant vieren ze oud en nieuw + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
Ook in de Fabeltjeskrant vieren ze oud en nieuw + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
M moontan VWC lid 31 jan 2010 #43 Nog meer antieke beelden: OUD&NIEUW 1984/85 in de zusterstraat denhaag + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
Nog meer antieke beelden: OUD&NIEUW 1984/85 in de zusterstraat denhaag + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
Y ylke VWC lid 31 jan 2010 #44 leuk om die filmpjes te zien vooral die van 1968/1969 aangezien ik van januari 1068 bent en toen bijna 1 jaar was. echt leuk man bedankt Fred (nostalgie ten top)
leuk om die filmpjes te zien vooral die van 1968/1969 aangezien ik van januari 1068 bent en toen bijna 1 jaar was. echt leuk man bedankt Fred (nostalgie ten top)
J jawe VWC lid 1 feb 2010 #45 Heb nog wat leuke oude colllectie video's gevonden. Er zitten producten bij die sommige nog goed kennen. + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
Heb nog wat leuke oude colllectie video's gevonden. Er zitten producten bij die sommige nog goed kennen. + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.