oud en nieuw legaal showtje

Beste wensen voor 2020! Laten we hopen dat we de komende jaren nog mogen blijven genieten van al het prachtige vuurwerk.

Ik zat dit jaar wederom in het hoge Noorden. Ik huur daar speciaal een afgelegen hutje in the middle of nowhere zodat ik ongestoord kan genieten van mijn goddelijke vuurwerk zonder enige wanklank of gezeik.

schietlijst:

36 x evo showtails ( I shape)

3x dumbum 16 shots ( w shape ) + zena titanium whistle cloud ( I shape)

evo bomber

3x streetmuscle ( w shape)

3x evo splitting stars ( w shape)

karton eccentric shots (36 stuks I shape)

Ik vind die volt streetmuscle met falling leaves zeer mooi, met name met meerdere geschoten. Evo splitting stars is echt een topcake voor weinig, prachtige crosettes, ook weer erg geschikt om er meerdere van tegelijk te schieten.

Ongelofelijk triest dat die f3 single shots er weer uit gaan. Dit zorgde er voor dit ik op legale wijze kon genieten en een mooi showtje kon maken. Vond dat we dit jaar echt verwend werden met een enorme keuze.

nr 2, wat vroeger geschoten ivm mist.

1 : spinnerz to colorz

2: 3x evo splitting stars (w shape)

3: 2x der hammer en in het midden white red rebel (w shape)

4: 20x eccentric en 6x junk (i shape) + zena crackling cry .

Spinners to colorz is een prachtig blok, goeie breaks komen er vanaf. Ik had beter die hammer + white red rebel niet in w shape gezet, het was rommelig maar al met al heb ik weer dik genoten..

Laatst bewerkt:
Nee, dat niet perse. Maar ik woon in een appartementen complex gevuld met bejaarden, hondjes met een angststoornis, katten met ptss, copd patienten, en zurige zeikerds. Ik wil het niet eens proberen eerlijk gezegd, het zou mijn avond enorm vergallen om naar klachten te moeten luisteren.

Ik was op de pandborrel op 2 januari en iedereen zat al te zeuren over het papier voor de deur en dat hun auto's vies waren. En hoe slecht het wel niet was voor het milieu....Prima mensen hoor, ik doe met liefde een boodschap voor ze of help een kast omhoog te zeulen...maar ze zijn gigantisch burgerlijk en allemaal lid van de "no fun brigade".

Ik huur elk jaar gewoon wat in het hoge noorden , haal mijn vuurwerk op en rij direct naar die afgelegen plek toe..Heerlijk...vuurton aan, ik krijg meestal van de boer nog een carbidbus met carbid en ik kan daar ongestoord mijn goddelijke gang gaan.

Het klinkt gek..mijn vrouw zit onder een dekentje te kijken en ik sta wildenthousiast te knallen. Af en toe gaat een duimpje omhoog "mooi hoor schat". Het is daar oorverdovend stil verder...ik geniet met volle teugen van mijn oud en nieuw.

Laatst bewerkt:
ja, om eerlijk te zijn. Ik heb het ook wel eens met een grote groep gevierd..allemaal vrienden en hun uitzinnige en jankende peuters en kleuters erbij . Het was ook wel leuk maar ik ben nogal een einzelganger en ook een echte misantroop .

Ik zit daar gewoon in the middle of nowhere met mijn vrouw en een goeie stapel vuurwerk en ben dan intens gelukkig en paf de hele avond lekker door..alleen..:) Soms komt de boer ff kijken, dat is een goeie gast en die mag ik graag. De mentaliteit is daar heel anders joh, leven en laten leven.

Ik ruim alles naderhand keurig op en vraag de volgende dag aan de omgeving of ze er last van hebben gehad...dat hebben ze daar nooit . Mijn droomwens is om daar te wonen in een mooie afgelegen boerderij met een machinegeweer op het dak en 360 graden vrij schootsveld...:)

Laatst bewerkt:
Leuk topic met mooie shows zeg, ziet er goed uit. Mooi om te zien hoe je dit beleefd zo alleen met de vrouw. Zou voor mij niets zijn, zou die gezelligheid en ook zeker het vuurwerk in de buurt enorm missen.

Leuk showtje maar wel redelijk ver weg of lijk dat maar op video?
Ik zou het ook heerlijk vinden als je met een paar freaks in alle rust kan afsteken.
Hier in zeeland zit op elke km wel een boerderij of huis.

Leuk showtje maar wel redelijk ver weg of lijk dat maar op video?
Ik zou het ook heerlijk vinden als je met een paar freaks in alle rust kan afsteken.
Hier in zeeland zit op elke km wel een boerderij of huis.

Ja had ik express gedaan om het geheel eens goed te filmen ipv dat je zo ingezoomd lijkt te staan. Zo zie je het overzicht beter. Maar idd..had wel ietsje dichter bij kunnen staan..:)

Ja had ik express gedaan om het geheel eens goed te filmen ipv dat je zo ingezoomd lijkt te staan. Zo zie je het overzicht beter. Maar idd..had wel ietsje dichter bij kunnen staan..:)

Ik stond dit jaar weer op de markt bij het cafe voren maar dan sta je er zowat recht onder dat is ook niet lekker voor je nek.
Maarja het grasland achter mijn huis staan nu al paar huizen en komen er nog veel meer dit jaar dus mijn mooie schietveld is weg:cry:

Ik stond dit jaar weer op de markt bij het cafe voren maar dan sta je er zowat recht onder dat is ook niet lekker voor je nek.
Maarja het grasland achter mijn huis staan nu al paar huizen en komen er nog veel meer dit jaar dus mijn mooie schietveld is weg:cry:

Hoe minder mensen er per km2 op elkaar gepropt zitten hoe prettiger het voor iedereen is. Ik bezoek wel eens dunbevolkte landen en het valt me op hoeveel relaxder het daar vaker is. Ruimte = geluk.

Back
Bovenaan