Oud en nieuw filmpjes : mooie skylines over de steden

Ik kijk hier ook hoor. Maar wel met de nadruk op kijken. Elk filmpje op youtube dat ik tegenkom staat er inmiddels al wel tussen dus een nieuwe plaatsen zit er niet in haha.

Ergens wel mee eens ja. Het aantal films van skylines in Duitsland is best toegenomen de laatste twee jaar. En gepost dankzij het zoekwerk en de inzet van Torrr.

Maar vanuit Nederland vind ik 5 jaar na openen van dit topic de beelden eigenlijk wat tegenvallen. Hopelijk komen er nog wat nieuwe films bij.

Zelf zal ik eens kijken of ik nog wat kan vinden.

Ergens wel mee eens ja. Het aantal films van skylines in Duitsland is best toegenomen de laatste twee jaar. En gepost dankzij het zoekwerk en de inzet van Torrr.

Maar vanuit Nederland vind ik 5 jaar na openen van dit topic de beelden eigenlijk wat tegenvallen. Hopelijk komen er nog wat nieuwe films bij.

Zelf zal ik eens kijken of ik nog wat kan vinden.
Dankjewel voor het compliment Danny en wat betreft of er beelden van uit NL bijkomen weet ik niet, niet van mij in ieder geval alhoewel ik natuurlijk wel op de best denkbare locatie woon om zoiets te filmen zoals je wel weet, echter heb ik geen tijd om dat te filmen aangezien mijn tijd beperkt zoals iedereen haha.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wereldstad Nijverdal 2011/2012. Van de website van de concullega van het lid MarxZ.
Zo te zien hebben Valk en Slooijer goed verkocht haha.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik heb net een filmpje ge-upload van vorig jaar oudjaarsnacht om 00.00 uur
ik heb de skyline van deventer gefilmd aan de andere kat van de ijsel.
Ik heb gefilmt met een galaxy s2 dus de kwaliteit is niet supur goed.

Ik heb net een filmpje ge-upload van vorig jaar oudjaarsnacht om 00.00 uur
ik heb de skyline van deventer gefilmd aan de andere kat van de ijsel.
Ik heb gefilmt met een galaxy s2 dus de kwaliteit is niet supur goed.

Mooi filmpje hoor, krijg weer helemaal de kriebels:)
Is dat trouwens een secret salute vanaf +- 1:10:D

Ik kwam deze van Rotterdam tegen:

& deze gefilmd in Breda:

nog 1 van Groningen die bij 7 minuten om 0:00 is, dus even doorspoelen:

En nog een van ons buurland, gefilmd in Berlijn:

Hahaha. En de politici hier denken dat NL mee kan doen met de rest van Europa/Wereld. Wat een lachertje.

Was in september in Berlijn. Qua architectuur net Rotterdam. Qua mogelijkheden en uitgaansgelegenheden net Amsterdam. Maar beiden staan qua grootsheids ver in de schaduw van een stad als Berlijn. Dit filmpje laat zien hoe kinderachtige en kortzichtig het Nederlandse beleid soms is.

Hopelijk komen er dit jaar weer schitterende beelden van skylines bij.

Arjan, bedankt voor je post!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan