Oud en nieuw compilaties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben op zoek naar shopvideos van afgelopen jaar, vroeger maakten veel yters deze videos maar van afgelopen jaar slecht enkelen kunnen vinden of alleen een stukje id compilatie. Vind die shopvideos van de laatste drie dagen altijd erg sfeervol.

Ben op zoek naar shopvideos van afgelopen jaar, vroeger maakten veel yters deze videos maar van afgelopen jaar slecht enkelen kunnen vinden of alleen een stukje id compilatie. Vind die shopvideos van de laatste drie dagen altijd erg sfeervol.

Mijn favoriete bezigheid op de zaterdagmorgen: shopvideo's koekeloeren met een bakkie erbij, vooral de einkauftours bij de oosterburen. Heerlijk! Eervollevermelding voor Kermisreporter. Veel verstand van vuurwerk heeft ie niet, maar zijn shopvideo's kijken lekker weg. Op zijn kanaal staat een 2022/2023 shopvideo, maar er zijn er nog veel meer.

Dit is voor mij persoonlijk het beste jaar wat ik ooit gehad heb qua vuurwerk en compilatie beeld materiaal.

Zit van alles in, begint klein met de schemer, maar gaat vervolgens snel over tot dikke compounds. Het weer was ook erg goed dat jaar bij ons.

Kwam laatst een video tegen van iemand die een soort vlog en compilatie in 1 maakte. Vond ik wel wat hebben, hierdoor proef je de sfeer veel meer van oud&nieuw!

Mijn favoriete bezigheid op de zaterdagmorgen: shopvideo's koekeloeren met een bakkie erbij, vooral de einkauftours bij de oosterburen. Heerlijk! Eervollevermelding voor Kermisreporter. Veel verstand van vuurwerk heeft ie niet, maar zijn shopvideo's kijken lekker weg. Op zijn kanaal staat een 2022/2023 shopvideo, maar er zijn er nog veel meer.

Heerlijk zo'n middagje shopvideos kijken! Ken kermisreporter idd ook, kijk ze regelmatig terug al is hij aan zijn eigen succes ten onder gegaan als in de hoeveelheid mensen die nu naar zijn shopdorpje komen. Hij kan zelf de producten bijna geeneens meer bemachtigen maar dat is volgensmij overal aan de grens tegenwoordig het geval...

00:00 Intro
00:07 Foto’s
00:33 Gates of Detonation 276 Shots
03:43 Mei Tai Tailgate 270 Shots
06:09 Sodom and Gomorrah 484 Shots
09:16 Super G 5000
11:35 1.2” Escape From Hell 216 Shots

Dit is hem dan geworden, de vuurwerk compilatie van afgelopen oud en nieuw.
Bijna 2 uur lang, heel veel sfeer, geweldige projecten, boxen en cakes.
Volledig in 4k 60fps gefilmd.

Klinkt goed. Deze ga ik komende tijd zeker eens op mn gemak bekijken. Net als wat andere compilaties.

Zelf heb ik geen vuurwerkcompilatie, maar ik denk dat ik zowat alle Nederlandse vuurwerkcompilaties heb gezien onderhand hahaha :blink:

Hele stuk van overdag en een klein deel van de avond gekeken, erg van genoten, met name het laten zien van de collectie en het overdag stoken.

Voor komend jaar weer van plan een compilatie te maken? Misschien een idee om ook wat te filmen van het afhalen? De weg er naar toe/de winkel?

Heerlijk om die mooie compilaties te kijken en respect voor wie er zoveel tijd in steekt om er iets moois van te maken. Ik zou willen dat ik zulke mooie beelden had maar ik kom helaas niet verder dan wat prut filmpjes die met mobieltjes gemaakt zijn. Maar dit jaar weer een nieuwe kans en wederom het voornemen om meer en vooral ook beter te filmen. Ik hoop dat ik jullie volgend jaar ook kan verblijden met wat mooi materiaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan