Oud en nieuw compilaties.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Heb je een mooie oud en nieuw compilatie gemaakt? Of heb je een mooie compilatie gevonden op YouTube? Post deze dan hier!

Let op, films met misbruik van vuurwerk worden niet geaccepteerd!!

Vroeger..... toen je nog onbezorgd bij papa en mama kon wonen en ondertussen veel te veel geld over houden voor vuurwerk

3 compilaties van mij. Als eerste een verloren gewaande compilatie die ik vorig jaar toch nog ergens terug vond. Niet de beste beeldkwaliteit, maar wat mij betreft heerlijke beelden van het overdag stoken :)

En dan de compilatie van de jaarwisseling 2019-2020. Dat was een super gezellige jaarwisseling met perfect weer!

Als laatste de compilatie van afgelopen jaarwisseling. Met veel cat. 1 en wat F2. Maar toch heb ik een erg vermakelijke jaarwisseling gehad met een nostalgisch tintje. Dit jaar gaan we het gebrek aan F2 maar eens goed inhalen.

Meeste mensen hier kennen deze al, maar toch leuk om ze even onder de aandacht te brengen. Van eerdere jaren staat ook op mijn kanaal!

2019-2020. Tientallen cakes. Ongeveer de helft van de compilatie is overdag, de andere helft in de avond. Veel sfeervolle beelden er bij. Tot nu toe mijn beste video die ik heb gemaakt.

Altijd mooi om alle films te zien in dit topic. De oudere zijn ook zeker gaaf, het overdag stoken, de oude producten, goed om in de sferen te komen én te blijven!

Helemaal mee eens, prachtig om die compilaties te zien. Bedankt ook daarvoor voor de makers die er veel tijd in hebben zitten:handsup:

Ik vind sfeerfilms compilaties geweldig! De oudejaarsbeleving naast vuurwerk afsteken! Meestal film ik wat van de avond en rond 12 uur! Gewoon als herinnering aan weer een geweldige avond! Hier een wat oudere compilatie van 2016-2017!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan