Oud en nieuw compilaties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist is deel 1 van onze vuurwerk compilatie “Oud & Nieuw 2023-2024” in première gegaan. De aankomende weken tot 31 December komt er elke zaterdag een deel online 😍🔥👌🏻. We horen graag wat jullie ervan vinden💪🏻 Bedankt alvast 👏🏻

"Oud en Nieuw" De Nederlandse Vuurwerk Traditie : Vuurwerk Compilatie [Deel 1]

Bedankt voor de compilaties heren. Binnenkort eens rustig voor zitten.

Kwam laatst het YT kanaal tegen van vuurwerk team dorgelo, geen idee of ze ook op het forum zitten, maar raad iedereen die gek is van compilaties aan om daar ook eens een kijkje te nemen. Vind die compilaties erg heel sterk doordat ze ook veel filmen van het ophalen, uitladen, klaar maken en overdag. Dikke aanrader.
Helemaal mee eens, die weten mij ook echt helemaal in de sfeer te krijgen. Gewoon het volledige plaatje!

Eigenlijk niet echt compilaties, maar 2 oude oud en nieuw sfeerfilmpjes die ik heb gemaakt met vooral beelden van rest van de straat. :)

Eentje uit 2015:

En eentje uit 2019:

Eddy.

voor het derde jaar op rij zeg ik tegen mezelf, dit jaar ga ik alles in de collectie filmen, hopelijk vergeet ik het dit jaar niet

Meerdere O&N verslagen zijn te vinden op m'n kanaaltje,dat is handiger zoeken voor jullie en minder "vervuilend voor dit topic"
Anders moet ik al die linkjes weer hier neer mikken,dat schiet ook niet op :angel:

Niet perse een compilatie, maar gewoon een kort filmpje van alles wat ik een beetje rond 00:00 kon vastleggen
Je kan hier ook mooi zien hoe breed het effect van de CC was

Geweldig om de komende tijd regelmatig een compilatie te bekijken. Heerlijk om zo al goed in de sfeer te komen. Echte stookvideo’s waarbij niet alleen het product maar ook de sfeer en het gebeuren eromheen mee gefilmd wordt vind ik het mooist.

Vuurwerk Compilatie 2024-2025 : Sneakpreview van heerlijke "Hoogtepunten" van de jaarwisseling 🔥💥🧨🎆

De beste wensen voor iedereen 👌🏻 Hopelijk heeft iedereen weer een heerlijke jaarwisseling gehad? Wij hebben er weer één voor in de boeken gehad. Prachtig en geweldig vuurwerk kunnen stoken. Het weer was op wat harde wind na prima te noemen en zorge ervoor dat we zonder zorgen konden stoken.

Normaal gooien wij onze vuurwerk compilatie pas in het “nieuwe vuurwerkseizoen” online.
Maar om jullie alvast een indruk te geven van onze oud & nieuw.
Hierbij een kleine sneakpreview. Kijk & geniet.

Proost 🍻 op een nieuw jaar met weer fantastische vuurwerk films vanuit onze kant 😁

Bedankt trouwe kijkers 👊🏻

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan