Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Flutsjah en pyroblom blijven mij toch elk jaar weer verbazen, die brengen op een of andere manier zn goede sfeer voor mij naar voren. dat zijn eigenlijk de enige die ik vast kijk elk jaar.
Dus hebben jullie nog leuke aanraders buiten hun deel ze dan AUB hier!
Mooie compilatie klassieker. Leuke producten voorbij zien gekomen. Ook een paar waar je volgens mij veel meer van had verwacht.
Bedankt voor compliment Starburst, erg leuk om te lezen!Mooie compilatie klassieker. Leuke producten voorbij zien gekomen. Ook een paar waar je volgens mij veel meer van had verwacht.
- lekker smal straatje
- handige materialen voor je wielen en fonteinen
- je zet alles vast! Zelfs compounds!! Zie je helaas nog te weinig dat vastzetten.
- De burst / spreiding van de vulcan en panga producten vallen me erg tegen!
Haha dat smalletje straatje doet me denken aan het huis waar we vroeger woonden.Bedankt voor compliment Starburst, erg leuk om te lezen!
ik zal je wat antwoorden geven
-we hebben wel wat producten gehad die niet helemaal bevielen helaas (en ook die wij ons beter herinneren dan dat de video nu laat zien..)
-straatje is inderdaad erg smal en dat in combinatie met het overstek van het dak klinkt het geluid vaak harder van de stijg lading als van de burst en dat is wel jammer.
-ja inderdaad alles gaat vast! in het verleden heeft er een compound in de straat staan dansen vermoedelijk door de ongelijkheid van de straat maar dat willen we niet nog een keer en de witte kalkzandsteenblokken die liggen ook aan de kant waar het publiek staat de kijken (achter de cameraman) ook dat is gebleken voor ons dat dat veiligheid bied als er een cake of compound uit (gedeeltelijk) elkaar klapt.
-de Pangu producten vielen ons ook helaas tegen inderdaad, na de goede verhalen erover besloten we ook een aantal producten te schieten wat ons zeker niet bevallen is haha.
-bij Vulcan vonden we het eigenlijk meevallen wij denken zelfs dat die bombettes veel te hoog gaan waardoor ze echt heel klein ogen? maar we zijn geen deskundigen hoor![]()
Zo dat waren ruim 2 uren kijkplezier. Lekkere compilatie met van alles wat. Heb heerlijk zitten kijken naar verschillende producten. zaten veel toppers tussen. Goed gedaan!
Deze compilatie ook bekeken. Lekkere berg vuurwerk!
Leuke compilatie om naar te kijken. Misschien volgende keer in de film zetten welk product het is voor de kijker. Soms zag je het op het label, maar niet altijd.
Bedankt Starburst!Deze compilatie ook bekeken. Lekkere berg vuurwerk!
Pluspunten
Minpunten
- variatie in grote en kleine vuurwerkjes
- lekker show in elkaar gezet!
- mis toch een klein beetje de sfeer er omheen.
Nu drie gekeken. Mijn top 3 tot nu toe;
1: flutsjah
2: klassieker
3: vuurwerkexpress
Zo dat waren ruim 2 uren kijkplezier. Lekkere compilatie met van alles wat. Heb heerlijk zitten kijken naar verschillende producten. zaten veel toppers tussen. Goed gedaan!
Pluspunten
- leuke sfeer met de kinderen
- Lekker lullen en bijna alles is mooi haha volgens eigen zeggen
- Veel diversiteit aan producten
- 12 uur shots van anderen
Minpunten
- wel vaak tussendoor donker beeld of wat uit focus. Misschien dat iets meer bewerken of dit jaar wat meer voorkomen.
- knutselen met thinderkings en niet vastzetten… doorlonten kan altijd een keer fout gaan, maaaaar vastzetten… kleine moeite, goede voorbeeld!