PyroLunatic010
VWC lid
Goedenavond Vuurwerkfanaten
me maatjes en ik zijn weer aardig tekeer gegaan dit jaar. Dit jaar bewust gekozen om geen doorlontbakken te halen ( naja 1tje dan
). We hebben ons gefocust op losse cakes en moet zeggen dat dat ons aardig gelukt is 
Net zoals afgelopen jaar hebben we weer een showtje neer kunnen zetten. Beetje zelfde opbouw maar nu met meer groffe bakken
Collectie foto

Schietlijst show:
1x Happy Thunder Q
2x Gate of Heaven 1
3x Juggling Bouncer
4x Heavy Legend 16
3x Strobo flitsers
4x Mount Akutan
3x Sparkling Snow
1x Color Change
2x Sensation
1x heavy + gladiator en cybercop ( heavy 5 was uitverkocht )
2x Freestyle
2x Daisy Beam
3x Venom
3x Concerto Rosso
4x Canis
4x Titanium thunder
De show zelf is op zich prima verlopen op wat mankementen na door wat communicatie foutjes en daisy beam die omvalt ( gelukkig niemand gewond geraakt ) voor de rest zijn we er wel tevreden mee!
Hier nog wat filmpjes vinden jullie vast heel vervelend
Het was een tijd zoeken naar een goed fluitbakkie totdat we underground zagen met Return of the Phoenix.. mijn mening topbak!!! zie hier het resultaat
En nog een doorlont knetterprojectje
Zena Cakebox
Ik kom later misschien nog met een update met wat meer filmpjes.
Veel kijk plezier, tips en adviesjes zijn welkom

me maatjes en ik zijn weer aardig tekeer gegaan dit jaar. Dit jaar bewust gekozen om geen doorlontbakken te halen ( naja 1tje dan

Net zoals afgelopen jaar hebben we weer een showtje neer kunnen zetten. Beetje zelfde opbouw maar nu met meer groffe bakken

Collectie foto

Schietlijst show:
1x Happy Thunder Q
2x Gate of Heaven 1
3x Juggling Bouncer
4x Heavy Legend 16
3x Strobo flitsers
4x Mount Akutan
3x Sparkling Snow
1x Color Change
2x Sensation
1x heavy + gladiator en cybercop ( heavy 5 was uitverkocht )
2x Freestyle
2x Daisy Beam
3x Venom
3x Concerto Rosso
4x Canis
4x Titanium thunder
De show zelf is op zich prima verlopen op wat mankementen na door wat communicatie foutjes en daisy beam die omvalt ( gelukkig niemand gewond geraakt ) voor de rest zijn we er wel tevreden mee!
Hier nog wat filmpjes vinden jullie vast heel vervelend

Het was een tijd zoeken naar een goed fluitbakkie totdat we underground zagen met Return of the Phoenix.. mijn mening topbak!!! zie hier het resultaat
En nog een doorlont knetterprojectje
Zena Cakebox
Ik kom later misschien nog met een update met wat meer filmpjes.
Veel kijk plezier, tips en adviesjes zijn welkom

Laatst bewerkt door een moderator: