chrissie81 VWC lid 5 jan 2015 #22 Helaas maar weer een klein deel gefilmd. Elk jaar denk ik, ik ga volop filmen maar dan ben ik veel te druk met zelf stoken of om me heen kijken haha.
Helaas maar weer een klein deel gefilmd. Elk jaar denk ik, ik ga volop filmen maar dan ben ik veel te druk met zelf stoken of om me heen kijken haha.
chrissie81 VWC lid 6 jan 2015 #24 Cruel traction. Deze liep niet helemaal lekker, maar wat een pracht bak!
3xh VWC lid 6 jan 2015 #25 die 3"is zeker nice! Leuke dahlia met die reports er in! Ennuh wat een beest he die Cruel traction.. Damn lijkt wel een proff blok.. maar dan legaal
die 3"is zeker nice! Leuke dahlia met die reports er in! Ennuh wat een beest he die Cruel traction.. Damn lijkt wel een proff blok.. maar dan legaal
chrissie81 VWC lid 6 jan 2015 #26 Ja van die Cruel Traction wordt je wel vrolijk! Blaast menig prof bakkie van de straat, mits goed doorgelont Laatst bewerkt: 6 jan 2015
Ja van die Cruel Traction wordt je wel vrolijk! Blaast menig prof bakkie van de straat, mits goed doorgelont
chrissie81 VWC lid 8 jan 2015 #28 Hier wat cakejes door elkaar heen. 2 Aquarius potjes een beyonder en een gravity. Zet het geluid wat harder, ik hield volgens mij mijn vinger op het microfoontje..
Hier wat cakejes door elkaar heen. 2 Aquarius potjes een beyonder en een gravity. Zet het geluid wat harder, ik hield volgens mij mijn vinger op het microfoontje..
chrissie81 VWC lid 8 jan 2015 #31 Erg aparte fluit die Beyonder inderdaad. Als je de cake ziet met de dikke plastic hulzen verwacht je een gierend geluid, maar dat valt tegen
Erg aparte fluit die Beyonder inderdaad. Als je de cake ziet met de dikke plastic hulzen verwacht je een gierend geluid, maar dat valt tegen
chrissie81 VWC lid 9 jan 2015 #32 De wall of gold... vond het niet bijster boeiend maargoed de telefoon stond aan.
S Stefan Works VWC lid 9 jan 2015 #34 chrissie81 zei: Leuk blink balletje, merk is me even ontschoten. knip Klik om te vergroten... Mooi ding
chrissie81 zei: Leuk blink balletje, merk is me even ontschoten. knip Klik om te vergroten... Mooi ding
chrissie81 VWC lid 10 jan 2015 #36 Een klein projectje van wat buurtbewoners gevolgd door een Vulcan balletje.
S Shock VWC lid 13 jan 2015 #40 Gruwelijk! Geinig detail: Die shell in de verte aan het begin van het filmpje haha