Oud en nieuw 2011-2012 met de freaks in Amersfoort (filmtopic)

Ik neem aan dat de laatste films allemaal aanvulling zijn van het vuurwerk van Shell-Martijn? Prachtige blokken inderdaad. Die BK Feuerwerk professionele batterij, heel sierlijk maar zeker geen wauw- factor. Daarnaast de Poolse batterijen die eigenlijk heel standaard presteren maar toch erg heldere kleuren hebben. Zo te zien hebben jullie een leuke stookmiddag en avond gehad daar!

Klopt. Ik dacht ik laat martijn ze eerst posten voordat ik me eigen films ervan opzet. :) Het was erg geslaagd, vanaf nu nog stuk of 40 filmpjes van de avond :)

Ik geef ruben gelijk over bf profblok kan je liever uit nl halen misschien wat beter de rest van de films super! Een goed gefilmd, en bedankt dat ik bij jou mocht knallen was echt super we gaan dit nog even over doen.

Pfoe, die is me toch even een bak minder geworden! Weg volle boeketten en mooie witte tail... :cry: Was dat bij allemaal zo? En is de Aquila nog wel als vanouds? Ik heb namelijk plannen om naar DE te gaan dit jaar...

Had er 12 en ze zijn juist beter.Mooiere spreiding en hardere burst dan voorheen.Had overigens oude en nieuwe door elkaar heen gemixt en vind de nieuwe toch echt beter.

Had er 12 en ze zijn juist beter.Mooiere spreiding en hardere burst dan voorheen.Had overigens oude en nieuwe door elkaar heen gemixt en vind de nieuwe toch echt beter.

Burst was zeker harder, wel jammer dat de tail verdwenen was.
Nu is het echt een peony boeketje, maar het was wat anders..

zondag dus update die wat groter is!!!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Lekkere filmpjes weer, was weer even terug op 31 december met deze update, thanks!
Ben trouwens bezig met een leuke compilatie van deze avond. Duurt even maar dan komt die wel online ergens aankomende week.

Mooie filmpjes!! jammer dat ik niet savonds bij was had het graag bij willen zijn, was de mega180 hard of niet? Blijft een mooi pot kwintos! Ook de films van shell-martijn zijn ook mooi!

Zoals al even geleden beloofd hierbij de compilatie.
Vanwege het iets te korte nummer welke ik ervoor gekozen had en het vele vuurwerk welke we in een te korte tijd af wilden steken is het meer een teaser/trailer geworden:).

De volledige film van deze avond met nog niet vertoonde beelden zal dus ook nog wel tzt verschijnen.

+ YouTube Video

Back
Bovenaan