Oud en nieuw 2011-2012 met de freaks in Amersfoort (filmtopic)

Hey Stefan zitten er weer leuke filmpjes bij ik wil meer zie hahaha.
de knalcake is de oude versie niratecake herlat zo moeten ze echt zijn

Prachtig films weer!! met die wondertollen/grondbloemen blijf altijd leuk ,eindelijk een silverthunder die knalt de hele ochtend die pijlen afstoken die niet knallen omdat ze de klei voor de lont(knal gedeelte)hadden gedaan toppie,die monte carlo was een mooi potje was toch van kwintos toch.

Prachtig films weer!! met die wondertollen/grondbloemen blijf altijd leuk ,eindelijk een silverthunder die knalt de hele ochtend die pijlen afstoken die niet knallen omdat ze de klei voor de lont(knal gedeelte)hadden gedaan toppie,die monte carlo was een mooi potje was toch van kwintos toch.

Nee van de buren :) die wou dat ik even kwam meegenieten en zelf meteen wat silver salutes gestookt :)

Daar istie dan het doorlontproject cruise rockets:)

http://www.youtube.com/watch?v=d7IppgstDXM

Foto-6FGH878K-D.jpg

Foto-RYKQOP8O-D.jpg

Foto-PGBGW87H-D.jpg

Heb ze dit jaar voor het eerst gehad. Had de oude versie nog. Wat janken die pijlen zeg. Stond er met me linker oor naar toe. Wist niet wat er gebeurde maar kan je zeggen de gehele dag een piep in me oor. Geweldige jank pijlen zijn dit.

Mooi project ik dacht dat extreme bang rockets nog bij zou doen verder toppie,dit jaar weer ik hoop dat ik iets langer kan blijven

Update

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Mooie cake die Jorge B7, vele kleuren en heerlijk begin met die blauwe effecten. Nogmaals bedankt!

Mvg,
Thomas

Ik neem aan dat de laatste films allemaal aanvulling zijn van het vuurwerk van Shell-Martijn? Prachtige blokken inderdaad. Die BK Feuerwerk professionele batterij, heel sierlijk maar zeker geen wauw- factor. Daarnaast de Poolse batterijen die eigenlijk heel standaard presteren maar toch erg heldere kleuren hebben. Zo te zien hebben jullie een leuke stookmiddag en avond gehad daar!

DE poolse cakes die je hier in het topic ziet zijn over het algemeen ook gewoon voor de normale consument.En daar zit zeer mooi spul tussen ook inderdaad.:p

Back
Bovenaan