Oud en nieuw 2009/2010

bij elk filmpje zit ik gewoon te genieten. wat een heerlijke hoeveelheid vuurwerk wordt daar bij jullie gestookt zeg! echt práchtig.

Inderdaad, zie daar bij jou toch wel het mooiste vuurwerk van overal. Niet normaal zeg wat jullie allemaal de lucht in knallen!

Zit bij elk filmpje weer te geniete :D

zo echt toffe filmpjes!
hoeveel van die bs-120 had je wel niet haha

hopelijk komt er snel weer een video!

Jezus christus:P En dan te bedenken dat er een een prof show was met maar 4x zoveel bommen in Rotterdam waar duizenden mensen op afkwamen.
En daar schieten ze maar tot 4", jij tot 8"

Echt prachtige films!

Hoop alleen wel dat je die 500 bolletjes niet in een woonwijk opslaat, want dat kan hoe moraalridderlijk het ook klinkt flink mis gaan.

Ik denk dat Chocoprins heel verantwoordelijk bezig is. Bij alle shells is er namelijk grote afstand tot het publiek. Hij zal zijn opslag dus ook wel goed voor elkaar hebben :).

Het zijn echt prachtige films Chocoprins. Wat een ontzettend lekker vuurwerk had je. Nog een vraagje over de sk1025: Zijn de knallen gelijk aan die van de bs-120? dan zou ik namelijk altijd voor de sk gaan, vind ik een stuk mooier(dat probleem heb je echter niet, je neemt alles gewoon een paar keer :p)

Ik kijk echt uit naar je volgende film(s).

had je trouwens een groothoeklens op je camera zitten? Sommige van die 8 inchers vind ik namelijk op beeld niet zo mooi groot uitkomen. Het zal in het echt vast wel heel indrukwekkend zijn :D

@ B-demp,

Natuurlijk ligt dit niet opgeslagen midden in een woonwijk of wat dan ook, daar zijn we gelukkig verstandig genoeg voor. (Alhoewel er vast mensen zullen zijn die dat wel doen)

@ Fire-Freek,
De sk1025 vind ik echt een rukblok(potje). De nitraatcakes van original knallen nog harder als dit blokje. Ik vindt alleen de spinners wel heel vet vandaar dat we ze ook gecombineerd hadden met de bs-120.

Alle filmpjes zijn gefilmd met een groothoeklens, anders krijg je het nooit op beeld. Daardoor zullen soms de effecten wat klein lijken, maar dat zijn ze absoluut niet.

Blijven toch heerlijk filmpjes. En goed dat je het niet in een woonwijk heb liggen. Inderdaad lijkt dat me niet echt fijn.

Heerlijk filmpje. En die sk1025, is die echt zo slecht? Anders schrap ik deze van de lijst voor dit jaar..

Beter een bs 120/100/50 halen geloof mij. Hebben er 3 afgestoken en ze leken wel slof. maar is ook maar 20 mm ofzo

leuke dag beleefd zo te zien. thnx voor het laten meegenieten. super filmpjes met super spul om jaloers op te worden

leuke dag beleefd zo te zien. thnx voor het laten meegenieten. super filmpjes met super spul om jaloers op te worden

Laten we het zo zeggen, we konden niet wachten tot het donker werd. In de vooravond ook nog genoeg plezier gehad.

Volgende update btw pas na dit weekend.

Damn, wat een shitload aan vet vuurwerk hebben jullie de lucht ingeblazen.:bonk:
Chapeau voor die traca ook, heel strak aan dat droogrek

Back
Bovenaan