Oud en Nieuw 2009-2010 Hilversum

moontan

VWC lid
Ieder jaar schiet de dochter van Willem de Boer van DreamFireworks tijdens Oud en Nieuw een vuurwerkshow in de straat.
Zo ook nu weer, met voornamelijk vuurwerk uit de Marijn collectie:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Willem, had al van je gehoord dat je showtje weer goed gelukt was en hier is het bewijs haha, super! Lekker hoor, mensen genieten volop, en terecht, puur genieten dit!
Typisch Willem, flink swaffelen met -1 haha, die kwam lekker voorbij. Gewoon prima gedaan, hulde Willem! :D

Laat dat "voornamelijk" maar weg uit de zin "met voornamelijk vuurwerk uit de Marijn collectie". Ik vroeg het zelf aan Willem; hij heeft uitsluitend Marijn aangeschaft :p Vraag me trouwens wel af wat er met de rest van zijn collectie is gebeurd. Heeft hij nog zo'n tweede show gegeven, of ging dat 'los' de lucht in?

Willem, als je meeleest, je show zag er weer toppie uit! Goed werk!

Zulke buurtjes zou ik ook wel willen hebben :D

Maar toch zullen deze mensen het ook raar moeten vinden dat je bijvoorbeeld met een kermis 60m afstand moet houden van het vuurwerk en het publiek en hier gewoon de hele straat vol staat

Maar het is prachtig vuurwerk zo, leuk om te zien!

Een mooie show. Het vuurwerk van Witte Tenten bevalt mij wel op deze manier. Na de demonstratie in Eemnes veel slechte geluiden gehoord over Marijn Vuurwerk, maar dit bewijst toch weer dat er veel leuks mee gemaakt kan worden.

Helemaal super als dit gewoon even in de straat geschoten word.

Willem ken jij de regie niet over gaan nemen bij Dream??!!
Dan gaan we in de toekomst nog eens leuke shows zien!!!

Back
Bovenaan