Oud en Nieuw 2006-2007 best of the best

Een prachtig filmpje, heb het dan wel natuurlijk over het vuurwerk, want over de veilig is niet te spreken.

Helaas gaat het bij ons ook elk jaar zo, mensen die zomaar even een 6 inch shell in een woonwijk afsteken!!!!
Wanneer leren mensen het dan? vraag ik me elk jaar weer af.

Een prachtig filmpje, heb het dan wel natuurlijk over het vuurwerk, want over de veilig is niet te spreken.

Helaas gaat het bij ons ook elk jaar zo, mensen die zomaar even een 6 inch shell in een woonwijk afsteken!!!!
Wanneer leren mensen het dan? vraag ik me elk jaar weer af.

ja bij ons ook , gewoon midden in de straat 6 inch shells afsteken , en het ergste was nog , dat ik ze moest uitleggen dat er schietlont aan zat , als ik 10 seconde later was geweest , dan hadden we weer 'n stuk of 10 zwaar gewonde , zoniet dode vuurwerkslachtoffers erbij gehad :bonk: , ook dachten ze dat 2 boomstammetjes genoeg zou zijn om de mortier vast te zetten , daarom kregen ze van mij 'n rol visco en 'n specikuip + 'n preek en 'n uitgebreide uitleg .

mooi spul dat zeker heb zelf al mooie shels af gestoken tot 6 inch maar zelfs 3 inch is trikky in een woon wijk! stel je voor er schiet er een niet zo hoog! of ergerr 3 maal raden!
en shels zijn geen speel goed! maar zeker mooi filmpje men aparte effecten die je niet vaak ziet

prachtig mooit gedaan jongens.:droolthum
alleen is het link voor al met zo veel van dat zware spul in een woonwijk:bonk:

we mogen blij zijn dat het tenminste in de lucht gaat. want de meeste gaan met zwaar vuurwerk stunten. ja ik ken dit filmpje van fpm zeer mooi !

Back
Bovenaan