Oss 20-08-08

Pyro-rola

VWC lid
Elk jaar is er weer een show ter ere van de kermis in Oss, waarschijnlijk zal deze weer worden geschoten door Katan vuurwerk.

Provincie : Noord-Brabant
Plaats : Oss
Wie : Waarschijnlijk Katan vuurwerk (Zoals voorgaande jaren)
Wat : Voorgaande jaren alleen proffesionele blokken
Waar : Op het gym-terrein van het ''TBL'', dit ligt een paar honderd meter van de kermis af.
Tijd : 22.30 uur
Wanneer: 20-08-08

Bron: http://www.ossekermis.nl/

Groeten,
Pyro-rola

Ik ben er ook bijna zeker bij dus Damian je kan denk ik wel met mij meerijden nog niet 100% zeker dat ik maar als ik kan en mag dan ben ik er bij :D

in dit topic kan ik niks vinden en op de site ook niet , zelfs niet bij "plattegrond" dus heeft er iemand 'n straat naam ofzo ??? , zodat ik 'n routebeschrijving kan uitprinten voor het openbaar vervoer .

Als het goed is word het op het sportveld van de school: Titus brandsma liceum geschoten, dat ligt aan de oostwal, is 5 minuten lopen vanaf het station.

Groeten Roel.

Net even wezen kijken, een leuk showtje, met een lekker tempo geschoten:).
Veel Profi producten en ook wat prof blokjes gezien.
Ook maakte ze dit keer weer gebruik van de Broekhoff Candles, die bij de meeste wel bekend zullen zijn.

De finale bestond uit een aantal (ik denk consumenten) knalblokjes tegelijk, die erg hard gingen:).

Heb deze keer geen foto's geschoten aangezien ik wist van vorig jaar dat er hier moeilijk te fotograferen was vanwege de hekken.

Al met al heeft Katan weer een leuke show geschoten.

Laatst bewerkt:
Ik ben op het laatste moment niet gegaan om bepaalde redenen heb ik iets gemist volgends jullie ? :)

Ik ben op het laatste moment niet gegaan om bepaalde redenen heb ik iets gemist volgends jullie ? :)

Je hebt niet heel veel gemist, het was gewoon een leuk showtje. Vooral die knalblokjes op het eind deden het goed, maar verder vond ik het niet heel speciaal.

jep , was zeker 'n leuk showtje zoals roeland al zei , fotograferen was inderdaad moeilijk , wegens de vele mensen , hekken , bomen , en de vele fan shape blokken die gebruikt werden hielpen ook niet mee , toch zijn de foto's aardig goed geworden , maar heb ik er gewoon simpelweg niet veel geschoten :sad: .

ze komen binnekort online .

Jammer dat ik niemand kon meeten. Ik was er ook pas vanaf 22:25, net op tijd gelukkig.

Leuk showtje met prachtige potten, ik blijf me steeds verbazen over de kwaliteit van Profi Vuurwerk. Mooie zilveren tails gingen de lucht in, Dynamite liet ook weer eens van zich horen, wat blijft dat toch ook een prachtpot.
Op het einde ging de canonball razendsnel, hadden ze die maar in de verkoop zitten.

Enige wat jammer aan de show was, dat sommige potten niet richting de weg stonden, maar de andere kant op. Zo zag je als je aan de kant van de oostwal stond soms de shapes van de potten niet.

Geweldig, ik heb mijn ouders zo ver gekregen dat we volgend jaar naar Scheveningen gaan met het vuurwerk (als het dan nog is) Gewoon alle dagen en dat we de hond meenemen:bonk:

jaja daar zijn ze dan :D .

Afbeelding_114.jpg

Afbeelding_124.jpg

Afbeelding_125.jpg

Afbeelding_128.jpg

Afbeelding_129.jpg

Afbeelding_131.jpg

Afbeelding_132.jpg

Afbeelding_133.jpg

Laatst bewerkt:
Weet ik, maar ik bedoelde de snelle die hun zelf altijd gebruiken in shows. Dat zou een knaller worden in het assortiment.

Ze hebben maar 1 versie van de Canonball.. de Canonball die ze in de shows gebruiken die is dezelfde in de verkoop, ja als ze snelle versie maken van Canonball dan zou het inderdaad een knaller worden :D

Laatst bewerkt:
Ze hebben maar 1 versie van de Canonball.. de Canonball die ze in de shows gebruiken die is dezelfde in de verkoop lees me reactie eens goed dan lees je hoe het komt hoe hun de canonball snel maken :bye:

en ja als ze snelle versie maken van Canonball dan zou het inderdaad een knaller worden :D

ja ik had je reactie goed gelezen, maar ik bedoelde dat ze die canonball beter konden verkopen zoals ze hem in de show hebben, zonder dat je er iets aan hoeft de toen, want daar gebeuren toch wel ongelukken mee:wink:

Back
Bovenaan