Osiris [Ass.] [Uitloop]

Ik kan hem hier in apeldoorn bij robin hood krijgen voor 199 euries maar dan krijg ik de terminator er gratis bij.
Iemand enig idee waar ik hem met korting kan krijgen?

thanks alvast

Heb hem tweemaal besteld. Ga 3 combinaties van 4 cakes maken. Twee keer twee maal dezelfde lijkt me erg schön.

Laatst bewerkt:
? €200 voor 3kg kruit is toch niet veel? En zitten nog waaiers in ook (duurder). Cruel Traction is met 1 kg kruit minder slechts €50 goedkoper...verhoudingsgewijs is deze Osiris dus goedkoper.

Denk dat hij erop doelt dat ik hem twee keer haal! Maar inderdaad ik vind hem ook goedkoop, zeker als je x aantal procent korting krijgt.

Deze was heel gaaf. Heb deze los geschoten, maar had hem liever toch aan elkaar gelont. Helaas bleef 1 cake na 2 salvo's hangen, heb hem uiteindelijk maar niet aan het reservelont aangestoken, omdat hij lag te smeulen. Was volgens mij cake 1, zou toch wel zonde zijn om deze hele box achterstevoren af te laten gaan.

hele dikke box :) , van i shape tot W shape tot V shape , prachtig . veel effecten.

een show in 1 doos ,

had zelf de extreme pine box ( gouden waaier blok ) erachter gezet , kwam prima uit aangezien een echte finale wel mist in dit blok .

Absoluut een mooie doos echter heb ik de potten los geschoten, volgend jaar beter doorlonten zoals ik op de demo had gezien :D

Op het moment dat deze werd ontstoken kwam de hele straat bij ons staan, gevolgd door een dik applaus! Da weten jullie wel genoeg ;) Wat een vette bak is dit, zelf 1 kleine hapering in de doorlichting maar dat mocht de pret niet drukken.

Back
Bovenaan