Vortex

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 4885
Artikelnaam: Vortex
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 12 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €15,95

4885-Vortex-3d-308x308.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Gvd, wat jammer dat deze crackling tails er in zitten, was deze helemaal uitgevoerd met die super gouden willows, dan was dit voor mij echt een sublieme cake geweest.

Gvd, wat jammer dat deze crackling tails er in zitten, was deze helemaal uitgevoerd met die super gouden willows, dan was dit voor mij echt een sublieme cake geweest.

Daarom zijn het toch ook crackling willows en geen crackling tails? :p Wel een mooi ding. Had best wat meer schoten mogen hebben.

Daarom zijn het toch ook crackling willows en geen crackling tails? :p Wel een mooi ding. Had best wat meer schoten mogen hebben.

dat klopt, echter versta ik onder willows een sierlijke "streep" en niet de dikke tailachtige wat je hier ziet, alsof het inderdaad tails zijn bij het verlaten van de tubes... oftewel : te dik :wink:

Jammer van de 12 schoten maar ik vind hem erg nice. Nog iets van de adviesprijs af en dan klopt ie helemaal����

Leuke cake om er een paar van in een projectje te verwerken! Die spinner naar goud+kleur, vind ik erg nice. :)

Deze voor 7,50 meegepakt zonder veel verwachtingen maar beviel erg goed. Vooral de spinners kwamen erg mooi over. Enigste nadeel is misschien dat er teveel afwisseling in zit, ieder volgende schot was weer anders.

Hij heeft niet veel schoten en is daardoor per schot redelijk aan de prijs, maar vond deze verrassend goede spinners hebben. Dat zie ik niet vaak meer, helemaal niet in losse cakes. De effecten zelf zijn ok, dus niet een heel bijzondere cakes maar als je van spinners houdt zeker erbij nemen. Vortex wel een goed gekozen naam dus, alsdus ook mijn maat die stond te filmen.

Toen deze werd geschoten merkte je een duidelijk niveau omhoog in de demo. Erg fijne cake, ik wist even niet of het 25mm of 30mm was want de burst is erg dof ( net zoals de andere Fireworks Specials ) en de boeketten vrij groot maar het is dus 25mm. Inslaan dit soort 'budget cakes' , dit is toch een slag zwaarder dan de meeste goedkopere/kleine cakes

Even de titel trouwens veranderen, het is ondertussen niet alleen een product voor Orthen maar een breed verkocht merk Fireworks Specials wat in aardig wat winkels wordt verkocht

Back
Bovenaan