[Orthen] Paranoia 81sh cake

vind dit er toch best wel gaaf uit zien voor die 3 tientjes, hoop dat deze nog op een demo voorbij komt. Indrukwekkend als ze dit echt uit 1 cake weten te halen.

P.S. is het met al deze nieuwe producten niet eens tijd om een aparte topic te maken onder winkel collecties?

Er is een apart topic van, alleen moet iemand van het forum deze collectie even aanvullen.....

Moet = het zou fijn zijn

met vr.gr.

Edwin

Ik kreeg deze in het voorjaar gratis bij HQ toen ik een vuurwerk ging kopen daar. Zuiver toevallig had ik deze voor ik er naar toe ging op het oog. Terwijl ik kocht en afrekende besefte ik dat ik deze vergeten was, maar leek me ook weer niet zo gigantisch. Ik had daar de tijd voor, want bij HQ waren ze zonder mijn medeweten alle kooien om de (mijn) compounds af aan het halen. Dat duurde wel 5-10 minuten. Toen hij terugkwam en ik de compounds in ging laden astond deze bij terugkomst op de balie voor me klaar. Alsof ie gedachten kon lezen. Dus deze heb ik gratis gekregen, goedkoper kan niet. Ik vind het daarbij een heel leuke cake. Klapt aardig met leuke spreiding al vermoed ik dat ie gewoon een stukje lager klapt zodat ie naar verhouding meer indruk maakt maar een gegeven paard kijk ik dus niet in de bek!

Ik ben benieuwd hoe deze het over een paar weken in de straat doet. Op de demo maandag vond ik het in ieder geval een leuke cake!

Denk ik: zo! Mooie bak! Is het degene die ik bij HQ gratis kreeg in april. Gaven ze gewoon mee en ik had helemaal niet veel gekocht. Zuiver toeval: ik wilde deze kopen maar was 'm vergeten. Kreeg ik 'm gewoon cadeau. Ziet er wel leuk uit.

Edit....jammer. Dubbel geschoten. Maar een gegeven paard niet in de bek kijken.

Lekker man, mij overkwam vorig jaar ook iets soortgelijks, je kan het slechter treffen! :)

Back
Bovenaan