[Orthen] Ice Flowers

Erg mooi blokje dit! Eergister geschoten. Burst is gewoon goed en de effecten zijn mooi helder en komen goed uit de verf.

Bij deze mijn straatvideo inclusief eigenwijze fietser.
Leuk bakkie, prima burst maar niet de hardste. Tempo ligt naar mijn idee aan de lage kant maar de effecten hielden zich met de wind nog prima stand. Dus geen last van grote zwarte gaten. Zou ik er nog een keer 130euro voor neerleggen? Nee dat niet.

De zoveelste goede compound van Fireworks Specials. Ik had deze niet in m'n achterhoofd om op te letten en de lijst zat ( zonder importeursnaam er achter ) in m'n jaszak dus ik dacht eerst even naar een China Red compound te kijken want daar had ie veel van weg. Burst is goed, boeketten groot. Lekker gevarieerd en wat ik al zei, een mooie concurrent op de China Red boxen

Hier ook om.zes uur niks mis.mee
Maar hier vond je er niks mis mee? Moet wel zeggen dat ie op jouw filmpje inderdaad erg matig overkomt. Is dus een oude batch geweest ( ook te zien in het jaar dat je het filmpje al had geplaatst ), alle 2023 batch filmpjes zien er uit zoals we het zaterdag hebben meegemaakt met een veel betere burst en spreiding dus die batch is gelukkig een stuk beter

Nou dan zou ik snel langs Pearl gaan want er is echt niks mis mee
Jij veranderd ook snel van mening, hier moest ik van jou nog naar Pearl gaan.

Maar zoals ik vorig jaar ook al zei, het was echt een waardeloze bak die ik in de straat had. Nu zag ik hem vorige week op de demo en was die ineens gewoon echt goed te noemen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan