VuurwerkExpress
VWC lid
Ik twijfel enorm om deze alsnog erbij te nemen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik twijfel enorm om deze alsnog erbij te nemen.
Weet je welke batch je had?Echt n flut bak totaal niet zoals op bovenstaande films helaas...
Maar hier vond je er niks mis mee? Moet wel zeggen dat ie op jouw filmpje inderdaad erg matig overkomt. Is dus een oude batch geweest ( ook te zien in het jaar dat je het filmpje al had geplaatst ), alle 2023 batch filmpjes zien er uit zoals we het zaterdag hebben meegemaakt met een veel betere burst en spreiding dus die batch is gelukkig een stuk beterHier ook om.zes uur niks mis.mee
Jij veranderd ook snel van mening, hier moest ik van jou nog naar Pearl gaan.Nou dan zou ik snel langs Pearl gaan want er is echt niks mis mee
Vuurwerk gigant franeker, vanaf 5 febWaar staat hij? Daar zou ik namelijk niet voor twijfelen.
Helaas te ver voor mij, maar geniet er van!Vuurwerk gigant franeker, vanaf 5 feb
is een 25 mm bak. Geen 30...Had hem dit jaar ook! Was gewoon een goede mooie 30mm bak. Harde burst, goede spreiding ondanks de wind. Staat ook in m'n compilatie begint op 14 min 19sec