[Orthen] Ice Flowers

Ai, echnie geweldig dus. Dan maar om 18u, zijn we daar ook vanaf. En maar heel voorzichtig met verdere inkoop van deze lijn. Kwam toch ook gewoon via GBV/Evo?

Hoewel ik ghost echt een heel vet effect vind was ik in dit geval niet echt onder de indruk. Een beetje een net niet bak.

Deze heb ik als vervanger van de dragon box 2, dat is jammer. Ik doe de 2 laatste maar tegelijk, dan lijkt het nog ergens op.

Deze heb ik als vervanger van de dragon box 2, dat is jammer. Ik doe de 2 laatste maar tegelijk, dan lijkt het nog ergens op.

Hier hetzelfde, gekregen als vervanging van de db. Is gewoon echt troep dit. Die hele box ziet er niet uit, allemaal half afgewerkte boeketten.

Damesdames, ervaringen kunnen verschillen en mss zelfs nog verschillende batches. Leuk voor de een, jammer voor de ander. Ik zal vanavond ook nog even weer wat olie op 't vuur gooien :D

Ik zit er tussenin; zeker niet fantastisch maar ook niet heel dramatisch. Zeker niet zoals op het Gina-filmpje, al waaaide het ook wel over m'n hoofd, maar fijn divers

Ik lees dat deze een drama wordt gevonden.
Nou heb ik deze live gezien.
Oke het heeft geen harde burst.
Het heeft geen grote verspreiding.
Maar slecht vind ik ook anders.
Eerder beetje zoals de Duitse cakes kwa burst en verspreiding.
Echter vind ik de effecten wel weer mooi uit gevoerd en de kleuren ook scherp.
Ik vond het geen tegenvaller.
Geen wauw effect.
Gewoon leuk voor tussen door!

Heel benieuwd. Deze besteld omdat deze nog op mn lijstje stond van vorig jaar. De effecten vind ik zo gaaf.
Ondanks de wisselende reviews hier in de pocket.

We gaan het zien.

Back
Bovenaan