[Orthen] Gold Salute

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 4886
Artikelnaam: Gold Salute
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 49 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 20mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €39,95

103413955_3121248304627598_5125006539428014970_n.jpg

Wij danken Vuurwerk Orthen voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jep zei ik ook al, maar dat is volgens Vuurwerk Orthen niet zo..

Lijk mij gewoon een bump up naar een artikel dat niet loopt. Maar correct me if I'm wrong Marchel.
Golden thunder loopt gewoon goed.
Wat niet loopt gaat met een nieuw label ook niet lopen.
Wat niet goed genoeg verkoopt gaat gewoon uit assortiment.
Geen iedee wat er uit deze gaat komen.
Heb de meeste filmpjes al gezien.. maar deze nog niet.

Golden thunder loopt gewoon goed.
Wat niet loopt gaat met een nieuw label ook niet lopen.
Wat niet goed genoeg verkoopt gaat gewoon uit assortiment.
Geen iedee wat er uit deze gaat komen.
Heb de meeste filmpjes al gezien.. maar deze nog niet.

Natuurlijk wel, als iets niet loopt ( door bijvoorbeeld te weinig bekendheid ) wat in het begin stadium van het bedrijf is geintroduceerd, later weer wordt geherintroduceerd terwijl het bedrijf veel bekender is. Dan heeft een product veel meer kans natuurlijk. Label is ook essentieel om het te verkopen, anders verranderen jullie niet van labels met alle producten.

Maar het is een ander product, check.

Leuke cake, mooi met die blauwe mines. Toch een verschil / upgrade met de Golden Thunder. De salutes nemen we even voor lief bij de sample natuurlijk. Ik ben benieuwd hoe de productie is :)

Afgaande op de samplevideo lijkt deze cake me erg mooi. Ik ben sowieso wel fan van de kleurencombi goud/blauw/rood. Verder een goed tempo en leuke afwisseling van effecten. Ik ben al blij als de salutes straks van het niveau Thunder Storm / Crackling Thunderstorm komen. De prijs waar ik 'm nu voor zie staan vind ik ook nog eens prima in verhouding. Ben (mede op basis van de nieuwsbrief) benieuwd wat er de komende maanden nog meer binnen deze lijn geïntroduceerd gaat worden.

Ik had deze voor de vorige jaarwisseling besteld. Toch maar eens kijken of ik deze cake dit jaar weer voor een leuke prijs op de kop kan tikken.

Heb um ook besteld bij Orthen. Het hogere tempo vind ik opzich nog niet zo erg maar die salutes lijken nergens op, hoop niet dat die de standaard gaan worden in deze waaier....

De rood blauwe mines eronder vind ik echt een mooie toevoeging alleen die salutes tussendoor zijn wel erg zonde.

Het goud oogt erg goed! Over de salutes zal ik maar niks zeggen :bonk: ach voor €20 prima! Wellicht na een extra jaartje drogen dat de salutes ietsje beter tot hun recht komen

Back
Bovenaan