P Pyro blok VWC lid 28 mei 2025 #41 Pyro-adam zei: Waar kan ik hem vinden met 21% gratis vuurwerk? Klik om te vergroten... Vuurwerk7kamp in Rotterdam/Capelle aan den IJssel. Heb hem net Besteld
Pyro-adam zei: Waar kan ik hem vinden met 21% gratis vuurwerk? Klik om te vergroten... Vuurwerk7kamp in Rotterdam/Capelle aan den IJssel. Heb hem net Besteld
PSVfanatics_geleen VWC lid Gisteren om 23:36 #43 Waltr zei: Video van de blonde baas die vanaf de 3e verdieping de boel aan het filmen was. Geen superkwaliteit film maar wel een goede indruk van dit compacte 20mm bakkie bij een dikke windkracht 4... Klik om te vergroten... Dit bakkie trekt me al jaren maar nog nooit gehad....maar sta je daar in je eentje stoken om 00 uur
Waltr zei: Video van de blonde baas die vanaf de 3e verdieping de boel aan het filmen was. Geen superkwaliteit film maar wel een goede indruk van dit compacte 20mm bakkie bij een dikke windkracht 4... Klik om te vergroten... Dit bakkie trekt me al jaren maar nog nooit gehad....maar sta je daar in je eentje stoken om 00 uur