Original - Introductie nieuwe artikelen + uitleg wetgeving (filmpje)

Afcajax

VWC lid
Hallo allemaal,

3 Weken geleden ben ik bij Zena/Original in Olen geweest om eens een nieuwe reportage te maken voor AVP. We hebben naar de nieuwe produkten gekeken en wat vragen gesteld over de vernieuwde wetgeving.

We hebben een uitgebreid interview gehad met Henri en het resultaat is hier te bekijken :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ok dat is nog wel een nieuwtje voor mij dan, dat er vanaf nu geen nieuwe knallers ter keuring meer aan mogen worden geboden.

Dit zou dus betekenen dat er, als alles doorgaat, er vanaf nu geen nieuwe knallers meer bijkomen...

Heel mooi en informatief filmpje, maar betekent dat bij die nieuwe knalvuurwerk regel ook dat er geen nieuwe matten komen?

Geen nieuwe knallers, dus we moeten het doen met de bestaande knallers tot 2017.

Wel een zeer leuk filmpje, goed in elkaar gezet etc.

Dat concept van klein maar fijn is echt top!
Je betaalt natuurlijk meer voor het kruit (omdat er meer in zit), maar de transportkosten en de kosten die normaal gesproken zijn voor karton en hout zijn nu sterk verminderd!
Tevens vind ik dat reservelont echt top, dan heb je toch plezier van een cake die eerst weigerde. (normaal gesproken was je geld dan weg of je moest er wat fonteinen opleggen wat niet helemaal zonder risico's is...)
Ik hoop dat ze deze dingen in Nederland ook gaan toepassen!
Top filmpje trouwens!

Bedankt voor het filmpje!
Ten tweede, geen nieuwe knallers, oh wat jammer, we hebben er slechts 100 verschillende. Dus en het maximale is toch al bereikt.
Ten derde, ze hebben nu eindelijk wel een mooi assortiment aan potten.

Een mooi assortiment aan potten hadden in ze principe toch al? :rolleyes: Alleen wordt het nu nog beter..

En daarnaast is het volgens mij nog niet helemaal zeker of de knallers na 2017 ook echt verdwijnen hoor, daar konden ze zelf ook nog niks met zekerheid over zeggen.

Nah ik vond het assortiment aan potten altijd iets van net niet net wel.
Ze hadden wel een paar uitblinkers, maar niet waar ik nou specifiek voor naar België zou gaan.

Back
Bovenaan