[Original Fireworks] Vlindermat

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: Vlindermat
Artikelnummer: AB26
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 2 stuks
Kartoninhoud: Volgt
Effectomschrijving: Mat van 14 vlinders.
Prijs: € 16,00 per 2 stuks

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik neem aan dat dit degene in een blauwe verpakking zijn? Ik heb deze afgelopen jaarwisseling gehad, en wat een slechte dingen waren het zeg :shocked: niet echt een aanrader... Ten eerste gaat de mat veelste langzaam, en dus helemaal niet spectuculair, maar hij sprong ook nog eens alle kanten op (erg gevaarlijk dus). Ten slotte gingen er bij 1tje maar 5 van de 14 vlinders af en de rest gaf alleen maar een flitsje (slecht afgewerkt)

Deze was erg langzaam maar goed te doen, je moet ze ophangen, anders gaat ze uit. Langzaam maar wel op de 10 sec een leuke knal.

Deze is tog die uit de aanbieding?
Zijn er mensen met een filmpje?
Ben besg benieuwd hoe de vlindertjes van dit matje knallen.

Hij gaat heel langzaan ,best hard, ongeveer even hard als de L 01 B.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb deze keer toch maar een pak meegenomen bij de bunker, waren afgeprijsd van 16 naar 5 euro. Aangezien ze wel hard knallen en je ze gewoon los kan aansteken is dit dus een goede aankoop geweest. Heb nu 28 goede vlinders voor maar 5 euro.

Ik heb deze keer toch maar een pak meegenomen bij de bunker, waren afgeprijsd van 16 naar 5 euro. Aangezien ze wel hard knallen en je ze gewoon los kan aansteken is dit dus een goede aankoop geweest. Heb nu 28 goede vlinders voor maar 5 euro.

Ik ook.
Ik vouw deze gewoon dubbel en dan beeide matten tegelik dus 4 dubbel gelaagd en dan zelf wat knallers ertussen proppen. Hoop dat er dan wél een paar goede knallen achter elkaar komen.

Viel me toch iets tegen,knallen waren niet enorm hard en op de grond knalt hij zichzelf uit, heb de andere dus moeten ophangen aan een bord op de hoek vd straat zodat de knallers mooi een voor een op de grond vielen

Knallen zijn redelijk te noemen, maar voor mij persoonlijk veel te traag. Goed om eens mee te nemen, maar kijk liever voor iets meer actie (al is de Traca dan wel weer erg snel..).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan