[Original Fireworks] Valencia 150

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: Valencia 150
Artikelnummer: B511
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 1 stuk
Kartoninhoud: 4/1
Effectomschrijving: 150 vlinders op een rits, een ware mini mascleta.
Prijs: € 38,00

http://www.youtube.com/watch?v=k64cR8SPEks

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer dat het tempo niet zo hoog ligt als dat van de Mascleta. Dan was hij net even spectaculairder.

Erg leuke mat. Alleen het tempo is net iets te laag, dus je kan er snellont langs halen, of extra knallers ertussen hangen. Ik vind het zeker top dingen! :D

Deze dingen worden trouwens erg vaak gebruikt als basis voor een zelfgemaakte mascleta. Gewoon deze mat maar dan met een heleboel vlinders en nitraten er bij geweven. :)

Deze dingen worden trouwens erg vaak gebruikt als basis voor een zelfgemaakte mascleta. Gewoon deze mat maar dan met een heleboel vlinders en nitraten er bij geweven. :)

Is ook wel logisch... afgezien van de vlinders die eraan hangen heb je lekker lang lont aan 1 stuk door + touw :wink: Hoelang is ie eigenlijk?

Is idd een lekkere mat aan het filmpje te zien ma idd duurt best lang voordat een afgaat vergeleken met de mascleta(A)

Mascleta is een traca, een totaal ander stukje vuurwerk dus

Best suf van Zena trouwens dat ze dat ding Mascleta hebben genoemd.

Mascleta is een traca, een totaal ander stukje vuurwerk dus

Best suf van Zena trouwens dat ze dat ding Mascleta hebben genoemd.

Mee eens, de namen slaan totaal nergens op. De "traca" die ze hebben is helemaal geen traca, en het artikel wat wel een traca is noemen ze een mascleta, wat ook weer iets totaal anders is. :bonk:

Maargoed, mij lijkt de Valencia 150 wel een leuke mat om eens te kopen. Zoals velen ga ik er dan natuurlijk dingetjes bij hangen. Het valt me trouwens op dat het lont erg snel brandt, veel sneller dan normaal visco, best apart.

Heerlijke lijn met knallers, tempo ligt wel laag maar dat is op te lossen. :)
Prijs vind ik ook niet verkeerd, leuk als 10 uur opening. :)

Dit gaat voor mij de mat van het jaar worden :P Voorgaande jaren alleen maar Chainthunders van Hong deng long gehad maar die waren vorig jaar echt bagger. Dit is weer eens wat anders :) Leuk om zelf nog vol te hangen met een stuk of 5 pakken fenix en wat leuk Belgisch knalspul. Ik heb er hoge verwachtingen voor :)

eboyvuurwerk, leuk filmpje haha. Dit soort idee'en heb ik ook elk jaar weer.:) Alleen ik dacht soms dat jullie beetje dom bezig waren, bukken bij die valencia 150 terwijl er ook nog knallers vanaf vallen enzo, die misschien nog weg kunne schieten. Maar voor de rest een mooi filmpje!

@ colourthunder, denk als je er 5 pakke fenix nitraten opgooit en nog wat fluiters dat dit echt wel beter is dan menig matten :) Probeer het wat op te bouwen voor een leuker effect! Hoe verder de mat is, hoe meer fluiters en fenix nitraten snapje?

eboyvuurwerk, leuk filmpje haha. Dit soort idee'en heb ik ook elk jaar weer.:) Alleen ik dacht soms dat jullie beetje dom bezig waren, bukken bij die valencia 150 terwijl er ook nog knallers vanaf vallen enzo, die misschien nog weg kunne schieten. Maar voor de rest een mooi filmpje!

@ colourthunder, denk als je er 5 pakke fenix nitraten opgooit en nog wat fluiters dat dit echt wel beter is dan menig matten :) Probeer het wat op te bouwen voor een leuker effect! Hoe verder de mat is, hoe meer fluiters en fenix nitraten snapje?

Hurm... Ik begrijp wel wat je bedoeld maar ik heb geen atomico's ofzo. Of bedoel je gewoon luchthuilers als fluiters? :P Ik dacht zelf gewoon aan eerst opbouwen met normale Belgische vlinders er aan en langzaam aan Fenix (heb 50pak. dus ik kan er wel wat missen :P) ertussendoor en eindigen met BSC 2010 en cobra 6 als eindbom ofzo :D Maar ik moet nog maar ff kijken wat ik ga doen :P

Laatst bewerkt:
Hurm... Ik begrijp wel wat je bedoeld maar ik heb geen atomico's ofzo. Of bedoel je gewoon luchthuilers als fluiters? :P Ik dacht zelf gewoon aan eerst opbouwen met normale Belgische vlinders er aan en langzaam aan Fenix (heb een 50pak. dus ik kan er wel wat missen :P) ertussendoor en eindigen met BSC 2010 en cobra 6 als eindbom ofzo :D Maar ik moet nog maar ff kijken wat ik ga doen :P

Ugly joe een optie?

Tevens een aantal lucht huilers er tussen is helemaal geen gek idee!

Hurm... Ik begrijp wel wat je bedoeld maar ik heb geen atomico's ofzo. Of bedoel je gewoon luchthuilers als fluiters? :P Ik dacht zelf gewoon aan eerst opbouwen met normale Belgische vlinders er aan en langzaam aan Fenix (heb een 50pak. dus ik kan er wel wat missen :P) ertussendoor en eindigen met BSC 2010 en cobra 6 als eindbom ofzo :D Maar ik moet nog maar ff kijken wat ik ga doen :P

Grootse plannen Colour Thunder, ben benieuwd :D

@Ontopic: Heerlijke mat, alleen zoals al eerder gemeld het tempo is iets te traag. Maar inderdaad wat pimpen en je hebt een schitterend ochten-avond project.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan