• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Trueno Z162

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet toe geven dat deze knaller de Supero tog net inhaald kwa druk en vollumme.
Echter vind ik de prijs tehoog voor wat knal vuurwerk.
Maar knallen dat doen ze als de beste.. en mijn ogen wel de hardste van BE op dit moment.

Goeie morgen zeg...
Moest wel ff slukken bij de nieuwe (volle mep) prijs!.
Leuke knaller maar zeker niet goedkoop.

Deze is dus een euro duurder geworden, vind ik helemaal geen absurde prijsverhoging.
Dit is een knaller die goed afgewerkt is met een lang lont, waardoor die zeer betrouwbaar is.

18,50 voor 20 kwaliteitsknallers vind ik geen geld.

bij%20zena%20opnieuw%20verkrijgbaar.jpg

Gebruik de snor, dan krijg je nog 50% korting enkel morgen nog geldig:
http://eepurl.com/JMhIP

Ik lees veel: "Is deze of die knaller harder dan de supero/bombero blabla enz?" Die dingen kosten ook 9,50 per 10 of zelfs nog meer, zoals de superV van pyrostar. Deze (trueno)knallers zijn hard, bijzonder, fijn en het moet ook een soort traktatie blijven. Als je er 'maar' 40 stuks heb geniet je er van de knal lijkt me:idea:

Knaller van super kwaliteit!

l_Z162_trueno.png

Profiteer van de vaste aanbiedingen op deze knaller in Baarle

1 pakje 18.50
3 pakjes voor 45
8 pakjes voor 100

Laatst bewerkt:
Hoe gaan ze in vergelijking tot een Supero?
Zowel Pyrostar als Original Fireworks noemen het de hardste knallers van België.
Maarja er kan maar één de beste zijn, welke is dat volgens jullie?

De supero heeft een veel mooiere doffe klank.
Deze geniet mijn voorkeur.
Maar kijkend kwa luidheid in decibels wint de Trueno van original.
Bijden zeer leuke luide knallers!

Trueno harder maar de supero heeft een mooiere vollere klank.

Laatst bewerkt:
Zijn me goed bevallen afgelopen jaar, zeker lekkere knal en dat natuurlijk mee met de grote jongens van België.

Een van mijn favoriete vlinders die tegenwoordig verkrijgbaar zijn, ik heb een vergelijkings video met The Mammoth gemaakt maar ik weet niet helemaal zeker of er één van de twee ook echt harder gaat haha!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan