• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Thunder Cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: Onbekend
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 20 stuks
Kartoninhoud: 50/20
Effectomschrijving: Knal
Prijs: 10,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

Bijlagen

• images.jpg
    images.jpg
    12,7 KB · Weergaven: 0
  • 2dad7hs.jpg
    2dad7hs.jpg
    14,5 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Naar mijn mening iets harder dan de tt 1,6 gram, ondanks de zachte huls.
De lontjes zijn wel wat kwetsbaar omdat ze zo dun zijn.

Daar kunnen we blijven over discuseren. Heb de TT en Thundercracker meerdere malen samen gehoord vond geen verschil. In Olen zijden ze ook dat het gewoon een ander label was meer niet, zit ook 1,6 gram PS in.

Dat zijn weer andere thunder crackers.

Maar ik snap niet wat je bedoelt met "sorry voor dat uitgeknipte stuk". Waarom pas je het niet gewoon aan als je het zo dusdanig belangrijk vindt dat je er sorry voor zegt? Dat is zo gebeurt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb een pakje gratis gekregen bij loots, al eentje uitgeprobeert. Ik zou ze persoonlijk zelf niet kopen. Maar om een doosje te krijgen zijn ze wel leuk. Ik zou eerder voor de Choeet Banger gaan.

Ik snap niet dat ze dit soort dingen niet uit het assortiment doen.
Dit voegt toch helemaal niets meer toe?
Kost alleen maar ruimte.

Dit is inderdaad het topic over de Thor nitraten, niet de Original versie van het filmpje.

erg goede nitraten.
moet wel zeggen dat ik erg oude heb maar ze knallen echt erg lekker. alleen het lontje is nogal dun dus lijkt het wel eens of ze uit zijn maar dan knallen ze nog wel, opletten dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan