baassie123
VWC lid
Voor 10 euro mag je ook niet te veel klagen. Als het harder knalt dan een widow maker is het al goed.
Een widowmaker knalt BELABBERD slecht!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor 10 euro mag je ook niet te veel klagen. Als het harder knalt dan een widow maker is het al goed.
Heb nu een aantal pakjes gekocht 10pakjes voor 10 euro laat je namelijk niet liggen, maar ik heb mijn twijfels over de kwaliteit
Ze voelen een beetje vochtig aan dit weekend even snel testen!
Gewoon laten drogen in een iets warmere ruimte.
Kon ze vandaag ook niet laten liggen 10 pakjes voor 10 euro hehehe
Maar heb ook ff 1 pakje opengemaakt en daar zat al 1 geplette in en er was behoorlijk wat kruitlekkage.
Maarja wat wil je 1 euro per pakje, kan niet klagen
image
Ik heb wat foto's gemaakt die je hieronder ziet; links de nieuwe en rechts de oude Silver Cracker. Kijk en oordeel zelf!
Het was mij ook al opgevallen dat de "stop" nu grijs was in plaats van oranje. Stiekem blijf ik hopen dat ze een beetje vochtig zijn zo voelen ze namelijk wel een beetje...
Heb nu een pakje bovenop de verwarming gelegd die overigens sinds het weekend nog niet aan is geweest![]()
de zogenaamde nieuwe silver cracker word al jaren bij Salon Roger verkocht.
Vandaar het product nr: AB35.SR.
mijn ervaring is dat ze bijden na genoeg even hard knallen.
dus dat ze nu minder knallen zal denk ik met vocht temaken hebben.
Dit maakt een hoop duidelijk. Mijne zijn ook ietwat vochtig, als ik ze indruk scheurt het beton...
dan zijn ze wel meer dan ietjes vochtig hoordan zijn ze doorweekt denk ik zomaar..