V Vittu VWC lid 11 okt 2010 #21 Daarnaast wil ik er nog aan toevoegen dat de baby vlinder van Original het hardste knalt van al de 3 opgenoemde!
Daarnaast wil ik er nog aan toevoegen dat de baby vlinder van Original het hardste knalt van al de 3 opgenoemde!
Sven36 VWC lid 12 okt 2010 #22 Maar ook het duurste zijn, ik ga denk ik voor de mini toffee's Ik moet zeggen dat ik ze er erg gaaf uit vind zien!
Maar ook het duurste zijn, ik ga denk ik voor de mini toffee's Ik moet zeggen dat ik ze er erg gaaf uit vind zien!
philippeaudiavp Banned 23 okt 2010 #23 Ik zal als ik jou was de Lady cracker neemen 1euro duurder een hardere knal en ook volgens spaanse productie
Ik zal als ik jou was de Lady cracker neemen 1euro duurder een hardere knal en ook volgens spaanse productie
Sven36 VWC lid 24 okt 2010 #24 Ik heb er vorige week 1tje afgestoken en ik stond echt versteld van de klap die uit zo'n klein dingetje komt.
Ik heb er vorige week 1tje afgestoken en ik stond echt versteld van de klap die uit zo'n klein dingetje komt.
landinho VWC lid 16 nov 2010 #25 Vorig jaar heeft een vriend 2 pakjes erdoorheen gejaagd en wat gingen ze lekker Voor dat formaat is de knal echt ongekend hoor!
Vorig jaar heeft een vriend 2 pakjes erdoorheen gejaagd en wat gingen ze lekker Voor dat formaat is de knal echt ongekend hoor!