• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Kanonslag

Ruben

VWC lid
Artikelnaam: Kanonslag
Artikelnummer: Z41
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 200 stuks
Kartoninhoud: 12/1
Effectomschrijving: Knal
Prijs: 3,50

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

Ze zijn niet legaal omdat er geen Nederlands goedkeuringsnummer op zit. Dit geld voor alle producten van Original Fireworks Belgie. Deze Kanonslagen zijn in Belgie wel legaal, maar zouden in Nederland ook legaal kunnen zijn omdat ze gewoon zwartkruit bevatten. Zijn dus gewoon het zelfde als Astronauten en Shising Crackers.

Beetje dom van Original dat ze kanonslagen met dat prijskaartje maken, ze krijgen toch voornamelijk Nederlandse klanten en in Nederland zijn de kanonslagen maar 1,00 dus worden ze natuurlijk in Nederland gekocht..

ja maar het is ook een aanvulling.
in nederland hebben we weinig anders dan kanonslagen.
en omdat deze dingen juist van uit nederland na belgie gaan(dus een x andersom)
is de prijs in be uiteraard hoger.

Beetje dom van Original dat ze kanonslagen met dat prijskaartje maken, ze krijgen toch voornamelijk Nederlandse klanten en in Nederland zijn de kanonslagen maar 1,00 dus worden ze natuurlijk in Nederland gekocht..

Niet alleen nederlandse klanten hoor..
Ik vind het net goed dat ze ze verkopen..als belg ga je niet naar nederland voor rotjes hé:wink:

grtzz

Laatst bewerkt:
Niet alleen nederlandse klanten hoor..
Ik vind het net goed da ze ze verkopen..als belg ga je niet naar nederland voor rotjes hé:wink:

grtzz

Nee maar ik bedoel maar, volgens mij krijgen Belgische winkels meer Nederlandse dan Belgische klanten, ik denk Zena wel. (weet dat niet zeker maar lijkt me wel.)
En als je dan toch Belg bent zou ik kanonslagen met zilverkruit kopen. :bonk:

en er zijn altijd NL mensen die door het jaar ook rotjes willen hebben en dus niet willen wachten op de laatste 3 mooie dagen van het jaar;)

Ze zijn niet legaal omdat er geen Nederlands goedkeuringsnummer op zit. Dit geld voor alle producten van Original Fireworks Belgie. Deze Kanonslagen zijn in Belgie wel legaal, maar zouden in Nederland ook legaal kunnen zijn omdat ze gewoon zwartkruit bevatten. Zijn dus gewoon het zelfde als Astronauten en Shising Crackers.

oooooh daar wordt je toch niet goed van :frusty: :bonk:

Haha ik zie het al voor me ga je op 3 december een karton van deze dingen halen wordt je aangehouden krijg je een boeten ervoor.. :bonk:

Back
Bovenaan