• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Green Light Cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zelf vond ze vorig jaar niet goed.
Van de knal had ik al weinig verwacht maar bij heel veel kwam er ook gewoon geen vlam.

Goede knaller voor dat geld, ik vind de knal een beetje te vergelijken met de widowmaker.. Bij my gaf de bijna de helft geen vlam voor de knal maar met 4 euri voor 20 st mag ik zeker niet klagen :D

Deze is inderdaad geheel uitverkocht de rede waarom hij zo populair was, was waarschijnlijk de prijs.
We zullen kijken wat we volgend jaar kunnen doen. De rede waarom hij niet zo hard knalde was waarschijnlijk de kwaliteit van het kruit. Zo`n ding zou veel harder moeten kunnen met de zelfde inhoud.
Dit jaar gaat waarschijnlijk niet meer lukken, maar volgend jaar.....????!!!

Grtz Toon.

Het zou mooi zijn als er goed knallende vervanger in dezelfde prijsklasse voor terug kwam.

Jammer dat het lont zo slecht is. Dat de knal niet veel is is wel te verwachten voor dat geld. Maar voor die 4 euro (of een eurootje meer) kan je wel leukere dingen halen.

leuke 'nitraten' voor het geld, maar ik koop tog liever voor dat geld een pak chooet bangers dan heb ik wel minder maar wel hardere knallen.. :D

Ik vond deze ook wel leuk, ik kreeg van m'n buurjongen een pakje, en ze waren voor 4 Euro toch vrij goed, misschien niet als een cobra, maar dat is net dynamiet. Zeer geschikt voor de mensen die beginnen met Belgisch vuurwerk, jammer genoeg zijn ze er niet meer........................(Widowmaker en dan visco erop plakken?)

Mijn broer had deze dingen vorig jaar gekocht bij een handelaar voor €10,-,zwaar genaaid ik weet het...Een thunderking op de grond ging veel harder en had veel meer druk...

Dat is niet helemaal waar per pakje 4 euro in belgie.Alleen niet meer te krijgen.

Chooet Banger wordt ook wel Green light cracker genoemd. staat ook op de verpakking ervan. was daar even mee in de war. maar daar hoor je mensen ook over, terwijl die wel 10 a 11 euro per doosje kosten in belgie en hier in NL voor 10,- wordt aangeboden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan