• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Choeet Banger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben

VWC lid
Artikelnaam: Choeet Cracker
Artikelnummer: AB21
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 20 stuks
Kartoninhoud: 100/20
Effectomschrijving: Knal
Prijs: 10,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

Bijlagen

• img1421128572.jpg
    img1421128572.jpg
    56,3 KB · Weergaven: 1
Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtige knal!
Prachtig uiterlijk!
Prachtige flits!
En een prachtige prijs!

Wat wil je nog meer :rolleyes:

Standaard dingetjes als ik naar België ga :rolleyes: Lekkere dreun, eigenlijk de beste nitraten van België (mijn mening)

Wat is nou het verschil met de banger? Alleen de hoeveelheid tog? Knallen het zelfde?

Prachtige knal!
Prachtig uiterlijk!
Prachtige flits!
En een prachtige prijs!

Wat wil je nog meer :rolleyes:

Een vlammetje:D. Dit is gewoon een goede knaller voor een normale prijs, deze neem ik indd ook standaard mee als ik naar belg. ga. Naar mijn mening een van de beste knallers die je in belgie kan kopen qua prijs/kwaliteit.

Hele lekkere knaller. Lekkere flits met een lekkere dreunende knal. Ik ben zeer tevreden over deze nitraten.

GroteFoto-8YW6QC47.jpg

GroteFoto-EGPHWVXQ.jpg

GroteFoto-ZUEN6LGO.jpg

ik heb ook choeet crackers ik vind ze harder gaan dan de 1.6 tt van zena
gewoon goeie nitraten voor 8 euro per pakkie dat is een koopje tog

hvlinderb0m
VWC-Lid

vlinderb0m is
Berichten: 15 ik heb ook choeet crackers ik vind ze harder gaan dan de 1.6 tt van zena

waar had je die gekocht als ik vragen mag
en waar kan je ze nog goedkoper krijgen ?

hvlinderb0m
VWC-Lid

vlinderb0m is
Berichten: 15 ik heb ook choeet crackers ik vind ze harder gaan dan de 1.6 tt van zena

waar had je die gekocht als ik vragen mag
en waar kan je ze nog goedkoper krijgen ?
Haha je vraagt wel een beetje naar handel he :p

Maar je krijgt vast wel korting als je meerdere pakjes koopt :wink:

Leuke harde knal, Weet iemand hier hoeveel een karton hiervan kost?

~Vuurwerk-Emst.

100 doosjes van 20 = 100*10= 1000€

Ik zal even flauw doen en vermelden dat kartonprijzen hier niet mogen worden gegeven :wink:

Maar geloof mij maar, als je een karton van deze dingen koopt krijg je vast wel korting.

Er is niks zeker hoor, dit merk je vanzelf in de winkel.
Denk gewoon aan die 1000€ dan is alle korting mooi meegenomen!
________________________________________________________________________________

ONTOPIC:
Blijven toch qua prijs/kwaliteit de betere knallers verkrijgbaar in belgië.
Er zijn hardere dingen, maar als je gewoon lekker hard wil knallen voor een mooie prijs. Zijn deze dingen uitstekend! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan