• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Choeêt Banger

Status
Niet open voor verdere reacties.
lekkere knallers.. aan het eind van het jaar nog heel veel dozen opgekocht bij zena:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ze zelf nog nooit gehad en als ik zo een beetje jullie reacties lezen raden jullie mij vast aan om ze kopen komend Oud&Nieuw?:D

De 20 stuks hebben inderdaad geen crêpepapiertje maar ze zijn net zo goed als de 5 en 10 stuks in een doosje welke wel crêpe hebben.
Ze zijn een slag beter dan de TT`s.

Hey allemaal ik ben van plan deze nitraat te kopen dit jaar ik kan een doosje van 20 krijgen voor een mooi prijsje had vorig jaar de la bomba en de krachmen fp3x
waarmee kan ik de choeet vergelijken alvast bedankt Groeten

Hey allemaal ik ben van plan deze nitraat te kopen dit jaar ik kan een doosje van 20 krijgen voor een mooi prijsje had vorig jaar de la bomba en de krachmen fp3x
waarmee kan ik de choeet vergelijken alvast bedankt Groeten

Misschien de krachmen, maar vaak halen Belgische nitraten het niet bij de poolse varianten ;)

Zondagavond 1 afgestoken, en inderdaad een heerlijke knal.

Hij komt niet bij de La Bomba in de buurt, en is iets harder(vind ik) als de No3 Match cracker van Chooet ..

vind het een erg goede knaller voor zijn prijs en maat, als je in BE bent (zena dan) altijd een pakje meenemen ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan nog makkelijk ik heb vorig weekend niks geen controle gezien. zelfs geen kenteken registratie. maarja je hoeft niet perse met je ouders mischien heb je wel een broer of een neef of een vriend van 18? dan zou je desnoods ook nog met diegene met de trein kunnen gaan.

Ik wil volgend jaar met een vriend gaan die wordt dan 16..

Maar dit jaar wordt het niks, ken niemand die dat wilt doen van 16+:frusty:

Ik wil volgend jaar met een vriend gaan die wordt dan 16..

Maar dit jaar wordt het niks, ken niemand die dat wilt doen van 16+:frusty:

ow ja dat is jammer maar dan zou ik als ik jou was volgend jaar gewoon goed sparen van te voren en dan lekker genieten:p

dit was vorig jaar mijn hardste klapper voor het eerst naar zena baarle geweest toen en had 1 pakje van 20 gratis gekregen (wist toen nog niet wat echt hard was en goed enz) en waren erg harde felle klappers zeker meenemen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan